beantwoord

Claim voor gemiste laatste aansluiting

• 26 juli 2015
  • 2 reacties
  • 713 Bekeken

gisteren had de trein naar nijmegen een vertraging van 35 minuten waardoor ik mijn aansluiting hebt gemist op nijmegen naar dukenburg kan ik de taxi terug claimen zoja hoe moet ik dat doen
icon

Beste antwoord door Inge NS 26 juli 2015, 13:51

Welkom op het forum chijong!

Als je volgens onze dienstregeling de laatste aansluiting (het gaat daarbij alleen om NS-treinen) had kunnen gebruiken en is er geen alternatief vervoer door ons geregeld, dan kom je mogelijk in aanmerking voor (gedeeltelijke) vergoeding van de taxikosten. Mocht dat het geval zijn, dan wil ik je aanraden om de taxibon vergezeld van een begeleidend schrijven op te sturen naar: NS Klantenservice Postbus 2372 3500GJ Utrecht.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Het ligt er nogal aan bij welke vervoerder je vertraging had. Was het Veolia, Breng of NS ?
Welkom op het forum chijong!

Als je volgens onze dienstregeling de laatste aansluiting (het gaat daarbij alleen om NS-treinen) had kunnen gebruiken en is er geen alternatief vervoer door ons geregeld, dan kom je mogelijk in aanmerking voor (gedeeltelijke) vergoeding van de taxikosten. Mocht dat het geval zijn, dan wil ik je aanraden om de taxibon vergezeld van een begeleidend schrijven op te sturen naar: NS Klantenservice Postbus 2372 3500GJ Utrecht.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer