beantwoord

Communicatie Railpockets

• 10 april 2016
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Hi,

Is het mogelijk de Railpockets van conducteurs te bereiken via SMS of een andere notificatie? Hebben railpockets uberhaupt internetverbinding? Het is voor een applicatie idee waarbij de conducteur automatisch wordt ingelicht door een applicatie.

Aangezien NS Online hier geen antwoord op wist vraag ik het maar hier 🙂 ...

Alvast bedankt.

- Richard
icon

Beste antwoord door Loes 10 april 2016, 21:00

Onze railpockets staan in contact met een 3g internet verbinding en er zit een sim-kaart in. Wij krijgen sms-en binnen via een aparte centrale. Hoe weet ik niet exact. Als er verstoringen zijn, komen die als sms binnen op de railpocket.

Hoop dat ik wat heb kunnen helpen.
Bekijk origineel

3 reacties

Onze railpockets staan in contact met een 3g internet verbinding en er zit een sim-kaart in. Wij krijgen sms-en binnen via een aparte centrale. Hoe weet ik niet exact. Als er verstoringen zijn, komen die als sms binnen op de railpocket.

Hoop dat ik wat heb kunnen helpen.
Zijn Nautiz X5'jes, maar dan de variant met volledig QWERTY toetsenbord. Draaien Windows Mobile 6.1, beschikken over communicatie via WLAN (WiFi) en WWAN via UMTS. Kunnen en zitten SAM's en SIM's in. Enige bijzondere aan het NS model is de module om OVC-kaarten te lezen (waarvoor ook de SAM).
Bedankt voor jullie reacties, ik weet voor nu genoeg 🙂 ..

Reageer