beantwoord

Compensatie stroomstoring 16 februari

• 30 april 2015
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik moest op 16 februari naar mijn werk reizen, maar liep vertraging op door een grote stroomstoring in Noord-Holland. Ik heb daarvoor een claim ingediend en die is ook goedgekeurd (claimnummer 40819793).

Maar het bedrag is tot op heden niet overgemaakt. Ik vroeg me af of er misschien iets is misgegaan of dat het komt door de vele claims van die dag.

Nu weet ik dat er met een stroomstoring sprake kan zijn van overmacht, maar een NS-woordvoerder heeft onder meer tegen BNR gezegd dat reizigers toch gecompenseerd zullen worden (http://www.bnr.nl/nieuws/966955-1503/ns-gaat-gedupeerden-stroomstoring-compenseren).

Hoor graag hoe het zit. Bedankt alvast.

Vriendelijke groet,

Tamara
icon

Beste antwoord door Sumber Alam 30 april 2015, 11:08

De stroomstoring die in heel provincie Noord Holland was op vrijdag 27 maart 2015. En niet op 16 februari. Dus ik heb het grote vermoeden dat je fout zit en de verkeerde datum heb ingevoerd. Die dag 16 februari reden de treinen normaal.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ha je hebt gelijk! Stomme fout, dank dat je me erop wijst.

Ik heb heel regelmatig vertraging op het traject Utrecht-Schiphol/Hoofddorp en heb daardoor de data van twee verschillende claims door elkaar gehaald.

Ik zal een nieuwe vraag uitzetten, want feit blijft dat mijn claim van 16 februari nog niet is afgehandeld.
De stroomstoring die in heel provincie Noord Holland was op vrijdag 27 maart 2015. En niet op 16 februari. Dus ik heb het grote vermoeden dat je fout zit en de verkeerde datum heb ingevoerd. Die dag 16 februari reden de treinen normaal.