Compliment

• 27 maart 2017
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Zondagavond 26 maart viel de voorlaatste 'Boemel' Kampen-Zwolle uit en werden we uiteindelijk gesleept(!) naar Zwolle.
Daar eindelijk aangekomen de laatste trein naar Utrecht genomen om nog in Ede-Wageningen te komen. Dat bleek een sprinter in plaats van IC te zijn... De hoofdconducteur (HC-UT 104) gevraagd hoe ik nu in Ede moest komen, maar hij legde uit dat dit vandaag niet met de trein zou lukken! Hij heeft toen overlegd met een collega in het hoofdkantoor, die een taxi in Amersfoort heeft geregeld die mij thuis voor de deur bracht!
Zo kan het ook! Thnx HC-Ut 104!!!

3 reacties

Nou dat is mooi opgelost door de ns. Ik kreeg vandaag te horen dat mijn trein niet verder zou rijden wegens een defecte trein een paar minuten verderop. De volgende trein zou volgens de conductrice wel naar mijn eindbestemming gaan, al bleek die informatie niet correct. Beetje geluk gehad om thuis te komen, echter vind ik het onprettig om verkeerde info te ontvangen.
Welkom op het NS Serviceforum, Frtsch. Wat fijn dat er zo goed voor je gezorgd is! Bedankt voor het delen 🙂

@Nooduitgang, wat is er precies gebeurd en op welk tijdstip/traject?
@Iris,

Ik heb mijn ervaring lichamelijk en geestelijk kunnen verwerken. 😉

Reageer