Compliment!

• 1 februari 2019
  • 7 reacties
  • 176 Bekeken

Vanmiddag tussen Utrecht en Den Bosch een kop koffie genomen omdat de verkoopster zo vrolijk en enthousiast haar aanwezigheid omriep. Ik ben vergeten haar een compliment te geven. Het zijn de kleine dingen die de dag maken!

7 reacties

Hoi Daan1963 en welkom op de NS Community!

Tof om te horen dat je hier vrolijk van werd! Ik zet je complimentje graag door naar mijn collega als je wilt? Weet je nog hoe laat deze trein vertrok en waar?
Graag! De trein naar Maastricht die om 16.04 vertrok uit Amsterdam. Ze werkte tussen Utecht en Den Bosch volgens mij op deze trein.
Hartelijk dank voor de informatie, Daan1963. Ik ga dit voor je doorgeven!
even nieuwsgierig of de complimenten zijn overgebracht..
Hi Daan1963,

Je compliment is aangekomen! 😀
Ze loopt nu nog vrolijker door de treinen heen!

Wie weet kom je haar binnenkort weer tegen!
Reputatie 7
Badge +4
Ik gun Daan zijn ontluikend geluk, maar eigenlijk moet de conducteur de aanwezigheid van de catering melden en mag de verkoopster dat niet doen. Het stoort me verder niet zo, zolang het hele assortiment van eigenlijk niet een zo gezonde waren maar niet wordt omgeroepen. Geen verplicht aanhoren van reclameboodschappen in de trein, we betalen al genoeg. Er is dan natuurlijk wel koffie, dat vind ik persoonlijk inderdaad zeer relevant. 😉
Badge +3
Als ze een hoofddoekje droeg kan dat goed @lailaa39 geweest zijn, maar volgens mij is die gestopt met Railcatering 🤔

Reageer