Compliment aan hoofdconducteur

• 19 april 2019
  • 6 reacties
  • 274 Bekeken

Vandaag 19 april in de Sprinter van Den Haag Centraal richting Utrecht was er een bijzonder aardige hoofdconducteur. Hij was als een leuke gastheer in zijn trein met aandacht op een positieve manier voor iedereen.
Een jong meisje die jarig was tracteerde hij op goocheltrucs. Zij mocht zelfs op een station op de conducteursfluit het vertreksein geven.
Dit maak je nooit mee als je in je auto reist en wat zo leuk kan zijn aan reizen met het openbaar vervoer. Het was voor de treinreizigers een prachtige treinrit en voor het meisje iets om nooit te vergeten!

Hartelijk bedankt aan deze HC namens de reizigers en veel plezier in het werk!

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Dat is inderdaad wel heel erg leuk ja.😌
Goedemiddag Rubin321 :)

Welkom bij onze NS Community!
Wat ontzettend leuk om te zien! Zoiets vergeet je als kind niet snel inderdaad. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit compliment en deze foto's met ons te delen 🙂 Zou je me nog kunnen vertellen wat de vertrektijd van je trein was en op welk traject je hebt gereisd met deze trein? Dan ga ik zorgen dat het compliment bij mijn collega zelf terechtkomt.
Beste NS Moderator,
Dat was de trein van 15.13 uur vertrek van Den Haag CS.
Het meisje met haar moeder reisde tot station Lansingerland.
Groet, Rubin
Bedankt, Rubin 🙂
Ik ken deze collega zeer goed en heb hem al gesproken en hem op dit topic gewezen. Namens Jeroen, dank u wel! 😁
Reputatie 4
Ik weet niet of het meisje wel zo in beeld mag.... dit is een openbaar forum.... ais de attentie natuurlijk goed.....

Reageer