Compliment aan medewerker

• 17 januari 2018
  • 10 reacties
  • 386 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Beste NS,

Ik ben nieuw hier, dus zal vast niet goed gekozen hebben in het menu, maar ik wil graag Annemarie van standplaats Den Haag een heel groot compliment geven.

Op oudjaarsdag stapte ik in een verdrietige bui op de trein van Den Haag Centraal naar Purmerend en kwam daar Annemarie tegen.

Wat een aanwinst is zij voor de NS!

Door haar heb ik de jaarwisseling toch nog een beetje als leuk ervaren.

De hele rit heeft deze dame niet alleen mij, maar ook mijn zoontje zo goed behandeld. Het leek alsof we buisness class zaten!

Lieve Annemarie, mocht je dit lezen, ontzettend bedankt voor het leuke ritje op oudjaar.
Ik hoop je ooit nog een keer tegen te komen.

Lieve groetjes Carol & Jaylan uit Den Haag.

10 reacties

Reputatie 7
Badge
We!kom op dit forum! CAROL, en fijn dat je zo'n goede ervaring met haar hebt gehad.
Weet je nog op welke tijd je uit Den Haag CS naar Amsterdam vertrok? Of hoe laat je Annemarie in de trein tegen kwam? Dat maakt het zoeken iets gemakkelijker.
Beste medewerker.

Bedankt voor uw mail.

Wij zaten op de trein van
Den Haag CS
17.03u naar
Purmerend-Weidevenne
18.14u

In Leiden zijn we toen uit de trein gegaan voor de overstap.

Hartelijk bedankt voor uw medewerking.

Groetjes Carol
Hallo Carol en welkom op het NS Forum,

Erg fijn om je compliment te ontvangen. Ik zal deze doorzetten en hopelijk zal Annemarie deze snel ontvangen. Ik hoop ook dat je haar nog een keer tegenkomt.
Beste Erryt,

Bedankt voor uw mail.

Fijn dat u de mail zal doorzetten.
Bedankt daarvoor!

Deze vrouw verdiend veel meer als een complimentje.
Ik hoop dat ze nog vele jaren voor de NS mag werken, want zij maakt reizen vele malen leuker.

Groetjes Carol
Reputatie 7
Badge
Vergeet HC Loes uit Eindhoven niet... Die maakt treinreizen ook leuker 😉
Thanks klant_Jac ?
Reputatie 1
Ik heb vandaag de treinmachinist bedankt!
Hij was zo lief om een station verder te rijden, zodat iedereen meer kans had om zijn terugreis te regelen met bussen. En we konden tenminste naar een café om te drinken en wat te eten en natuurlijk om naar het toilet te gaan. (Anders waren in een klein dorpje gestrand, met geen voorzieningen) Bedankt!
Wauw, wat goed om te lezen Renate11! Dat kon je vast wel gebruiken met dat gure weer van gisteren? Is je reis nog gelukt uiteindelijk?
Reputatie 1
Uiteindelijk heeft mijn vriend me opgehaald.

Maar voortaan blijf ik thuis met code oranje!
Reputatie 3
Het is inderdaad een verademing om soms de betrokkenheid en inzet van sommige medewerkers te zien. Afgelopen zondag een rit van begin- tot eindpunt meegemaakt met een trein en een conducteur die twee keer de reizigers controleerde (waardoor men ook de kans had eventuele vragen te stellen). De meeste ritten zie je de conducteur hooguit één keer langs komen (en vaak op een rustig gedeelte). Deze conducteur nam ook de moeite om een stuk op het balkon te blijven staan om met reizigers te praten die blijkbaar wat wilden weten. Verder riep hij bij belangrijke stations zelf alles om, met meer aanvullende informatie. Sowieso al een genot om niet de computeromroepberichten te horen. Dat zijn de medewerkers met hart voor de zaak en waar de NS zuinig op moet zijn.

Reageer