compliment personeel ns leiden

• 20 september 2014
  • 6 reacties
  • 291 Bekeken

Tussen haarlem en Hillegom liet ik mijn rugzak in de trein liggen. Snel op de verloren voorwerp pagina de gegevens ingevuld en 10 min later werd ik gebeld door medewerker station leiden dat mijn tas terecht was. Bedankt voor deze geweldige service personeel station leiden.

Jan de Vries

6 reacties

Leuk om te lezen iedereen!

@Nijbakker, ik zal eens een poging doen dit bij de juiste persoon te krijgen!
Reputatie 5
Het zal vooral ook te danken zijn aan het treinpersoneel (en wellicht ook medereizigers) die jouw tas hebben afgegeven bij de service desk in Leiden.
Vlak de schoonmakers niet uit ; zag er vanochtend eentje met een jasje zwaaiend achter een schoolklasje aanhollen.
Compliment voor de uitermate behulpzame en vriendelijke conducteur, rode bril en regenboog van pennen in pochet,(ook zo vrolijk!) vandaag op traject Zoetermeer Utrecht rond 09.45. Hij heeft geregeld dat m'n ov chip ook voor de NS geschikt is! ?
Beste janvries, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor de complimenten, goed om te lezen dat alles goedgekomen is en dat je tas weer boven water is! 🙂

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het Station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Het zal vooral ook te danken zijn aan het treinpersoneel (en wellicht ook medereizigers) die jouw tas hebben afgegeven bij de service desk in Leiden.
Zou de conducteur dat niet hebben gedaan, zwierf jouw tas waarschijnlijk nog ergens in een trein in Nederland rond.
Ere wie ere toekomt.
je hebt helemaal gelijk een eerlijke vinder alsnog bedankt
Zou de conducteur dat niet hebben gedaan, zwierf jouw tas waarschijnlijk nog ergens in een trein in Nederland rond.
Ere wie ere toekomt.

Reageer