Compliment voor de conducteur!!

• 23 april 2021
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Beste NS,

vanmiddag zat ik in de IC van Zwolle naar Rotterdam. Het was erg vol in de trein en mensen stonden in de coupe. Er kwam een man tegen mijn stoel leunen. De man was zo onder de invloed van alcohol dat hij nauwelijks meer op zijn benen kon staan en aanspreekbaar was. Na een paar minuten zakte hij neer op de stoel naast mij , half zittend op mijn spullen. Toen ik er uit moest bij Utrecht centraal voelde ik mij ontzettend ingesloten. Met moeite kreeg ik mijn jas aan en kon ik mijn spullen inpakken, en om dit voor elkaar te krijgen heb ik mijn laptop even op een voetensteuntje gelegd. Toen een andere reiziger de man eindelijk zover kreeg dat hij opstond wilde ik alleen maar zo snel mogelijk de trein uit, en hierbij heb ik mijn laptop stom genoeg laten liggen in de trein.  

Nadat ik erachter kwam dat mijn laptop niet in mijn tas zat heb ik meteen NS gebeld, en kreeg een half uur later te horen dat mijn laptop gelukkig nog op hetzelfde plekje lag. 

Bij deze HEEL VEEL DANK aan de conducteur die meteen de trein heeft gecheckt en mijn laptop heeft gevonden. 

Groetjes van een student die haar laptop heel hard nodig heeft 

1 reactie

Hi Charlotte Hirschi, en welkom bij de NS Community.

Bedankt voor het mooie compliment! Het is altijd goed om te lezen wanneer vergeten spullen van reizigers weer terecht zijn. Fijn dat er snel gehandeld is door de conducteur en de laptop is veiliggesteld.
Veel succes met je studie en ik denk dat je de laptop een volgende reis dichtbij je houdt. :blush:

Reageer