compliment voor de conducteur!!!


Reputatie 1

Beste NS,

Vandaag, vrijdag 18juni 2021, gingen 2 van mijn kinderen zelfstandig met de trein van 17.54uur vanuit Hoorn Kersenboogerd naar Zaandam. In Kersenboogerd vraag ik aan de machinist of er ook een conducteur aanwezig is. “Nee nog niet, die verwacht hij wel vanaf Hoorn.” Waarop de machinist me aanbied de kinderen voorin te zetten en de conducteur in Hoorn zal vragen een oogje in het zeil te houden. Dat was natuurlijk al super service. Maar wat er daarna vanaf Hoorn is gebeurd is helemaal mega geweldig. De conducteur heeft namelijk niet  een oogje in het zeil gehouden hij heeft er een feestje van gemaakt en de kinderen een onuitwisbare fantastische leuke  rit en ervaring met reizen met de trein gegeven. Ik vind dat deze twee NS personeelsleden echt een dikke 10plus verdienen voor service en menselijkheid. Wij zijn echt zo dankbaar voor dit moois. Ik hoop dat dit bericht ook echt bij de betreffende machinist en conducteur terecht kan komen. 
 

Vriendelijke groet van een super blije moeder


10 reacties

Welkom bij de NS Community, Elieska. Wat fijn dat je dit positieve bericht met oNS deelt! Goed om te lezen dat ze zo'n goede ervaring in de trein hebben gehad en dat de conducteur hier zo zijn best voor heeft gedaan. Ik ga het compliment doorgeven en hoop dat het dan bij de conducteur en machinist terecht komt. :blush:

Reputatie 6

Fijn te horen dat service nog bestaat, helemaal top.

De vraag die ik wel heb is waarom er bij het instappen geen conducteur op de trein aanwezig was...

Reputatie 7
Badge +3

Conducteurs (en machinisten) doen wel vaker leuke dingen voor kinderen.

https://twitter.com/mirjamvanbekkum/status/1406125479309021184

https://www.facebook.com/234539316576242/posts/3820126901350781/?extid=raDXzrzUwZAHimZC&d=n

Het compliment is doorgestuurd naar de betreffende machinist en conducteur! :grinning: Ze hebben het dus ontvangen!

Nogmaals bedankt voor het delen van dit bericht. 

Zojuist heeft een lieve roodharige conductrice totaal onverwacht een lach op mijn gezicht gekregen!

Na een helse week zat ik in de trein van Utrecht Centraal terug naar huis (Venlo) waar ik gecontroleerd werd door een leuke vrouw die me complimenteerde over mijn leuke foto op mijn OV chipkaart.

Toen we het volgende station naderde gaf ze de normale informatie door aan de reizigers maar eindigde met “denk aan uw eigendommen maar als u chocolaatjes of bloemen achter wil laten voor de conducteur mag dat natuurlijk!”.

Erg grappig en ontzettend leuk! Complimenten!

Zojuist heeft een lieve roodharige conductrice totaal onverwacht een lach op mijn gezicht gekregen!

Na een helse week zat ik in de trein van Utrecht Centraal terug naar huis (Venlo) waar ik gecontroleerd werd door een leuke vrouw die me complimenteerde over mijn leuke foto op mijn OV chipkaart.

Toen we het volgende station naderde gaf ze de normale informatie door aan de reizigers maar eindigde met “denk aan uw eigendommen maar als u chocolaatjes of bloemen achter wil laten voor de conducteur mag dat natuurlijk!”.

Erg grappig en ontzettend leuk! Complimenten!

 

Welkom bij de NS Community APKtje!

Altijd leuk om een compliment te ontvangen. Mooi om te lezen dat je haar omroep waardeert. In welke trein zat je, welk traject en welke vertrektijd? Dan ga ik jouw positieve feedback noteren! :grinning:

Wat een ongelooflijke aardige conducteur gisteravond in de trein van Woerden Alphen aan den Rijn.

Deed fluitend zijn werk en maakte een vriendelijk praatje. Echte aanwinst, voorbeeld voor alle ns collega's. 

Na de heerlijk snelle reis van Eindhoven naar Utrecht gisteren dacht ik aan al die mannen die vaak in de hitte zo hard hebben gewerkt aan de wissels bij Boxtel. Heel hartelijk bedankt, mannen!

Hulp! Vorige week ging ik vanuit Zeeuws-Vlaanderen naar Den Haag. Een hele reis, te beginnen met auto en boot,  temeer daar ik drie keer moest overstappen, dit door werkzaamheden spoor. De trein vanuit Vlissingen ( 3 november om 18.56 uur) had 5 minuten vertraging, dus de aansluiting in Roosendaal lukte alleen door hard te rennen en doordat de volgende trein naar Breda even had gewacht. De conducteur ( trein van 19.57 uur, maar ook later natuurlijk)  bemerkte dat ik ( 70 +) buiten adem was, en vroeg me waar ik verder nog naar toe moest. Hij zorgde er in Breda voor dat de lift meteen kwam voor me, wees waar hij was, waarna ik de trein naar Den Haag ook nog net kon halen. Ik was hem zeer dankbaar! 

Bedankt voor het compliment. Ik zal mijn best doen om de conducteur te bereiken met dit bedankje!

Reageer