Compliment voor gang van zaken busvervoer Utrecht-Driebergen vrijdag 11-03-2016

• 13 maart 2016
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Beste NS,

Hierbij een compliment voor de gang van zaken afgelopen vrijdag.
Door een kapotte bovenleiding konden helaas geen treinen rijden tussen Utrecht CS en Driebergen-Zeist. De situatie was goed geregeld, waarvoor ik graag een compliment zou geven. Hopelijk wordt busvervoer de volgende keer weer zo netjes geregeld!
1) Op Utrecht Centraal werd duidelijk om de paar minuten omgeroepen dat bussen klaarstonden aan het Jaarbeursplein.
2) Er waren volgens mij voldoende bussen om een beetje vlotte doorstroming te garanderen, ondanks de honderden mensen die mee wilden
3) De mensen die mee wilden werden door de NS-medewerkers netjes in een rij gedirigeerd. Geen gedrang, gokwerk, hopen, duwen en dergelijke met teleurstellingen en haantjesgedrag als gevolg, maar gewoon eerlijk op je beurt wachten en tellen bij de ingang. Ondanks een wachtrij van zo'n 200-300 mensen zat je binnen 10 minuutjes in een bus.
4) De servicemedewerkers bleven vriendelijk, de buschauffeur was gewoon prima, en de informatievoorziening op Driebergen-Zeist was ook oké.

Infraproblemen kunnen helaas voorkomen. Maar als het altijd op deze manier wordt opgelost vind ik dat een goede zaak!

3 reacties

Goedemorgen Keuzereiziger.
Bedankt voor je compliment, dit waarderen we enorm. Mocht deze situatie weer een keer voorkomen dan hoop ik dat het net zo goed geregeld is als afgelopen vrijdag.
Reputatie 6
Badge +1
Wellicht kun je het compliment doorzetten naar de afdeling die dit soort dingen regelt, Miriam NS!
Dat zal ik zeker doen. Bedankt!

Reageer