beantwoord

Compliment voor HC van mijn trein vanochtend

• 8 maart 2016
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Reputatie 6
  • Reisleider*
  • 685 reacties
Vanochtend zat ik in trein 825 (IC Alkmaar-Maastricht). Bij binnenkomst op Amsterdam Sloterdijk om 07:27 werd onder andere het volgende door de HC omgeroepen: "bij binnenkomst op Sloterdijk worden de deuren aan de linkerkant geopend".

Hoewel de 825 een van mijn vaste treinen is, vind ik het als reiziger met een visuele beperking ontzettend goed van deze HC dat hij de uitstapkant omroept (en ik meende zijn stem te herkennen van een hele poos terug, toen hij hetzelfde deed). Dus bij deze een compliment! 😃
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 9 maart 2016, 11:28

Wat goed dit te lezen VIRM! Ik zal dit compliment onder de aandacht brengen bij het treinpersoneel van de 825, want we vinden het belangrijk dat dit soort zaken doorgespeeld worden. Daarnaast is het een algemeen signaal naar de teamleider toe, die de melding ook zal ontvangen, dat dit dus zeer op prijs wordt gesteld.
Bekijk origineel

1 reactie

Wat goed dit te lezen VIRM! Ik zal dit compliment onder de aandacht brengen bij het treinpersoneel van de 825, want we vinden het belangrijk dat dit soort zaken doorgespeeld worden. Daarnaast is het een algemeen signaal naar de teamleider toe, die de melding ook zal ontvangen, dat dit dus zeer op prijs wordt gesteld.

Reageer