beantwoord

Compliment voor hulpvaardige hoofdconducteur!

• 29 mei 2015
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Op 28 mei ging ik met 4 kinderen van mijn groep 8 met de trein vanuit Tilburg naar Nemo in Amsterdam. De kinderen hadden deze dag zelf gepland en georganiseerd. Toen we in Tilburg op de trein naar Den Bosch wilden stappen, gaf de hoofdconducteur die bij de deur stond aan dat de kinderen tot aan Den Bosch in de eerste klas mochten zitten. Daar begon hij de kinderen uit te leggen hoe een e-ticket, die ze zelf uitgeprint hadden, gecontroleerd werd. Ook mochten ze in de conducteursruimte kijken en van de overige 2 passagiers de kaarten controleren! De kinderen vonden het geweldig! Chapeau voor deze hulpvaardige conducteur! Hier kunnen zijn collega's een voorbeeld aan nemen.
icon

Beste antwoord door Herman NS 29 mei 2015, 14:14

Wat leuk dat je dit deelt Lily. Mocht je nog weten wanneer dit precies was en op welk traject, wil je dan een privébericht sturen? Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam en daarna op 'stuur bericht' te klikken. Vervolgens kan ik het compliment doorgeven, zodat het aan de desbetreffende conducteur kan worden doorgegeven.
Bekijk origineel

3 reacties

Haha leuk en positief verhaal om te lezen. Erg leuk hoe die conducteur omging met die kids. Volgens mij was dit uurtje 'meelopen' met de conducteur voor de kids ook al een hele belevenis. Kids tevreden, begeleider tevreden, conducteur tevreden, Top!
Wat leuk dat je dit deelt Lily. Mocht je nog weten wanneer dit precies was en op welk traject, wil je dan een privébericht sturen? Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam en daarna op 'stuur bericht' te klikken. Vervolgens kan ik het compliment doorgeven, zodat het aan de desbetreffende conducteur kan worden doorgegeven.
Reputatie 1
Wat leuk joh. Jammer dat ik niet op die trein zat anders had ik even om 't hoekje gekeken 🙂

Reageer