complimenten aan de NS security en medische hulp | NS Community

complimenten aan de NS security en medische hulp

  • 8 November 2022
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 1

Speciale dank aan de NS tijdens de rit van de sprinter Den Haag naar Heemstede van vandaag 8 november 11.52 vertrek aankomst 11.30

 

ik werd echt beroerd  tijdens de reis met een forse griep aanval en ben echt fantastisch geholpen door de security en medische dienst. Ik mocht niet verder reizen dan leiden, omdat ik flauwviel, maar echt grote dank aan de security “we zijn niet alleen van boetes “ . Speciale dank aan Wendy (Wendelina) die een uur met mij gewacht heeft tot ik opgehaald ben. Ook dank aan de rest van het team, heel zorgvuldig, vriendelijke en toch doortastend. De medische man stelde slimme vragen, en was er echt klaar voor. DANK ALLEMAAL - ik lig nu met 39,5 -40 graad koorts in bed maar moest dit even schrijven. 


3 reacties

Reputatie 6

Hey Dian Ray. Welkom bij de NS Community. 

Het is nooit fijn om spontaan zo ziek te worden, maar het is dan wel weer fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent op het moment zelve. Ik ga ervoor zorgen dat dit sentiment naar de medewerkers doorgezet wordt! 

Reputatie 1

Hey Dian Ray. Welkom bij de NS Community. 

Het is nooit fijn om spontaan zo ziek te worden, maar het is dan wel weer fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent op het moment zelve. Ik ga ervoor zorgen dat dit sentiment naar de medewerkers doorgezet wordt! 

Fijn dat je dit doorzet naar de collega’s, altijd fijn om te horen dat je werk gewaardeerd wordt. 

Nog veel beterschap Dian!

Reageer