Skip to main content

Na een ellenlange vlieg en treinreis liep mijn door NS bedachte reis schema gisteravond laat vanuit Duitsland grondig in de soep, als gevolg van Duitse spoorwerkzaamheden. Zo werd mijn reis naar huis met circa 4 uur verlengd, wat na een reis van al 24 uur er behoorlijk inhakt Conductrice met code RTD 1801 in de trein van Eindhoven naar Rotterdam, maakte dit leed voor mij iets minder groot door verschillende dingen te regelen, waardoor ik tenminste een uur eerder en meer comfortabel thuis kwam vannacht om 3 uur. 

Ik vond dit zo lief! Complimenten voor hoe zij geduldig mijn verhaal aanhoorde, begreep hoe enorm vervelend dit was voor mij, zag hoe moe ik was en haar uiterste best voor mij deed om mij te helpen. Geweldig. Dank je wel nogmaals. 

Hoi David, mooi dat je je ervaring hier deelt!

Ik ga ervan uit dat dit gisteravond/afgelopen nacht was? Dan kunnen we de betreffende conductrice jouw compliment doorgeven!

Hallo David en welkom bij de NS Community,

Wat fijn en inderdaad mooi dat je dit hier komt melden. Edwin zet jij het door?

Hallo David en welkom bij de NS Community,

Wat fijn en inderdaad mooi dat je dit hier komt melden. Edwin zet jij het door?

Staat reeds op VE 👍

Super, hopelijk leest onze collega het snel.

Hoi allemaal! Dit was in de nacht van 19 op 20 januari inderdaad, in de trein van Eindhoven naar Rotterdam, vertrek uit Eindhoven 23.05 dacht ik.

Ik vond het zo lief! Toen ik begon te stamelen of ik alvast even iets mocht vertellen omdat mn reis wat anders was verlopen dan gepland, toen ze langs liep, was haar eerste reactie 'nou, dan ga ik er maar even goed voor zitten', ging zitten en luisterde rustig naar mijn iets warrige (vermoeidheid) verhaal. Ik voelde me zo gezien en gehoord al meteen. Waar vind je nog zulk soort lieve mensen, vroeg ik me meteen af. 

Dus ja, als deze complimenten bij haar terecht kunnen komen, heel graag! 

Overigens was ook de dame van de klantenservice die ik om half 2 snachts belde voor de taxi afspraak, super behulpzaam en begripvol. Al met al heb ik alleen maar lof voor de ns gevoeld deze nacht uiteindelijk. 

Reageer