Skip to main content

Complimenten Machninist en treinpersoneel.

  • 13 June 2024
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Graag wil ik een compliment geven aan de machinist van trein 7609 (10 bakken ddz) van Groningen naar Zwolle. (vanaf spoor 3, eindpunt Rotterdam CS)

De trein vertrok om 6:19 maar kwam al snel weer stil te staan. De lichten gingen even uit en de trein kwam stil te staan. Helaas heb ik dit al eerder meegemaakt vanuit Groningen en ik zag de bui al hangen. Al helemaal omdat ik mijn examen vandaag dan zou missen. Toch bleef het personeel proberen om de trein weer op gang te krijgen en na een paar pogingen hoorde ik "Beste reizigers, het euvel is nog niet verholpen, we zullen proberen de trein naar Europapark te brengen." Helaas zou dat voor mij qua tijd alleen maar nog meer problemen opleveren, maar het is zeker beter dan op het spoort te moeten lopen.

Goed, de trein kreeg wat tractie... En we gingen steeds sneller? Op een gegeven moment vliegen we zo Europapark voorbij en daarna ook Assen!

Ik ben nu aan het wachten tot de trein Zwolle bereikt heeft. Gelukkig zijn er vanaf daar meer wegen naar Rome (Almelo dan).

 

Dus ik zou graag een compliment aan het treinpersoneel van 7609 willen geven! Toch nog op tijd voor mijn examens!

 

 

3 reacties

.......van trein 7609 ......... En we gingen steeds sneller? Op een gegeven moment vliegen we zo Europapark voorbij en daarna ook Assen!

 

Super om te horen dat het toch nog goed gekomen is met deze 2 x DDZ en dat trein 520 gewoon in Assen is gestopt.

Reputatie 2

.......van trein 7609 ......... En we gingen steeds sneller? Op een gegeven moment vliegen we zo Europapark voorbij en daarna ook Assen!

 

Super om te horen dat het toch nog goed gekomen is met deze 2 x DDZ en dat trein 520 gewoon in Assen is gestopt.

Ja deze is daar ook gestopt. Ik bedoelde daarmee dat het euvel opgelost was.

Bedankt voor de update en het compliment, luc929! Ik zal je compliment doorgeven!

Reageer