Nu is dat akkefietje al lang en breed naar mijn tevredenheid behandeld door de NS klantenservice, en is de conducteur van dienst er als het goed is op aangesproken, en beschouw ik dit als afgehandeld.
Het geeft wel aan dat er door het claimen van de conducteur zelfs zes zitplaatsen onnodig uit de treindienst worden onttrokken, wat een nadeel voor de reiziger is. Nu vraag ik me af of een hoofdconducteur daadwerkelijk een werkcoupé mag afsluiten en of er eventueel andere mogelijkheden zijn, zodat de zitplaatsen in het vervolg gewoon gebruikt kunnen worden. Er zijn namelijk genoeg mensen die graag in alle rust zo'n coupé'tje willen werken of zitten.
Wat is het beleid van de NS in dergelijke gevallen eigenlijk, en zijn er mogelijkheden dat de HC's een eigen ruimte kunnen krijgen om hun spullen in op te bergen, wat niet ten koste gaat van de zitplaatsen?
Beste antwoord door Klaas-Jan NS
Ik heb dit even besproken Aar en het is inderdaad niet de bedoeling dat dit gebeurt. Wanneer je dit opnieuw meemaakt ontvang ik graag een privébericht met details en dan zal ik dit officieel doorzetten.
Ik heb het topic verplaatst naar het subforum 'in de trein'.
Bekijk origineel
Ik heb het topic verplaatst naar het subforum 'in de trein'.