beantwoord

conducteurs ic Eindhoven

• 9 October 2021
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Reputatie 7
Badge

Medereiziger eerste klas kijkt film zonder oortjes: veel herrie. Ik vraag hem dit uit te zetten of oortjes in te doen. Kleine, luide discussie volgt waarin hij wijst op de twee conducteurs drie stoelen verder op die ook filmpjes kijken met hoorbaar geluid. 

Zo wordt het goede voorbeeld gegeven door NS. En een lekkere zaterdagavonddienst. Te lui om te werken op kosten van de reiziger. Alleen de noodzakelijke omroep vergalt het maximale chillghalte van deze (zogenaamde) conducteurs. 

Bij het uitstappen in Rotterdam wijs ik de conducteurs op hun gedrag: dat ik een medereiziger moet wijzen op zijn associale gedrag terwijl zij een zelfde voorbeeld geven qua geluid en een uur film zitten te kijken een paar stoelen verderop.

Beiden hadden niets meegekregen van de discussie. Sure.... Te druk met zelf film kijken. Een van de twee zegt nog dat hij oortjes heeft en dat ik van hem geen geluid kan horen...

IC naar Den Haag CS, vertrektijd Eindhoven 21.44.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 10 October 2021, 11:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hey Raymond123!

Wat naar om te lezen dat je dit is overkomen. In dit geval zou je bij ons een klacht kunnen indienen. Dit kun je doen via al onze Klantenservice kanalen die hier te vinden zijn. In het geval dat je het via het Forum wilt doen, kun je mij een privébericht sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, zo mogelijk een nog iets uitgebreidere beschrijving van de situatie en een uiterlijke omschrijving van de medewerkers. Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'. Je kunt ook hier klikken! 

Reageer