Contact hc?

• 12 oktober 2016
  • 10 reacties
  • 394 Bekeken

Ik zit in trein rit 2661 Amsterdam Lelystad. ...De hc zit in haar hokje te bellen. Bij stop Almere al bellende mensen in laten stappen en sluiten...Ze roept niet station om...Wil iemand haar ff omroepen?

10 reacties

Reputatie 7
Ik zit in trein rit 2661 Amsterdam Lelystad. ...De hc zit in haar hokje te bellen. Bij stop Almere al bellende mensen in laten stappen en sluiten...Ze roept niet station om...Wil iemand haar ff omroepen?
Heb je de aard van het gesprek gehoord, het kan heel goed zakelijk zijn..
Ja hoor gehoord....En nee..Dat was het niet
Hoi Toca, welkom op het NS serviceforum.

Ik kan me voorstellen dat je het gek vond dat de conductrice aan het bellen was tijdens haar dienst. Als je hiervoor een officiële klacht in wilt dienen, dan kan dat bij mij. Je mag me dan een privébericht sturen door op mijn foto hiernaast te klikken. Kun je in dit bericht eventueel een extra toelichting sturen samen met de volgende gegevens: jouw postcode, huisnummer, naam, achternaam, geboortedatum en telefoonnummer. Over de situatie zelf ontvang ik graag de volgende gegevens: datum, traject, vertrektijd, tijdstip waarop de situatie plaatsvond en uiterlijk van de conductrice (lengte, haardracht, leeftijd, uniform etc.). Laat je sowieso weten of je dit doet?
Hey Toca, het is nu een week geleden dat je dit topic hebt gestart en ik heb nog geen privébericht van je ontvangen. Als je geen officiële klacht in wilt dienen, mag je me dat laten weten. Dan sluit ik dit topic.
Klopt.week geleden
Kon niet meer inloggen
Minke. Is het mogelijk dat als ik je de gegevens geef die jij vroeg..Ik vind het nogal veel...Dat de conductrice erop aangesproken wordt zonder officiële klachten? Om meteen een officiële klacht aan haar broek te hangen is ook weer zo wat en wat is de klachtenprocedure dan verder?
Hey Toca, fijn om iets van je te lezen 🙂 Zonder de gegevens waar ik om vroeg, kan ik er niet voor zorgen dat de conductrice dit te horen krijgt. Door deze gegevens wordt het mogelijk om de medewerker in kwestie op te sporen. Haar manager zal dan een gesprek aangaan om deze situatie te bespreken. Dit wordt intern opgelost, wat betekent dat jij hier zelf geen terugkoppeling over ontvangt. Wel wil ik dat je begrijpt dat we dit serieus oppakken, want persoonlijke telefoontjes onder werktijd plegen is natuurlijk niet de bedoeling. Als je geen officiële klacht in wilt dienen, zal ik dit wel registreren in het systeem. Heb je dat liever?
Reputatie 3
Goh,iemand die constant doorwerkt,zonder onderbreking voor praten met collega's,prive zaken regelen of prive telefoneert.
Je baas zal blij met je zijn Toca!
Wat jij niet wilt dat jou geschiedt doe dat ook een ander niet!
Reputatie 2
Beetje cynisch Satneef!! Het gaat er niet om of iemand privé belt in de baas zijn tijd, maar dat iemand in een dienstverlenende sector op bepaalde moment beschikbaar moet zijn voor in dit geval de reiziger. Tel daarbij dat de HC ten alle tijden verantwoordelijk is voor de veiligheid etc.
Een gesprekje met zijn/haar leidinggevende zou ik wel op zijn plaats vinden
Reputatie 7
Tijdens de vertrekprocedure moet je niet afgeleid zijn en bellen is gewoon niet handig..
Omdat ik geen reactie van je krijg Toca, laat ik het hierbij. Ik hoop dat je volgende ervaring met een NS-medewerker in ieder geval beter zal zijn.

Reageer