beantwoord

Controle vervoersbewijs

• 11 april 2018
  • 32 reacties
  • 1349 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 3

Lijkt me onverstandig advies@Satneef

Ehm? Denkt u serieus dat ik geld steel?

Ikn maakte gewoon een vergelijking.

Zucht - Neem ik het een keer voor NS op…

Maar goed,verwijder mijn bijdragen aan dit topic dan maar! (samen met de quotes van anderen graag!)

Reputatie 7
Badge

Ik snap dat een conducteur veel werkzaamheden heeft

Echt, @Loes  of@Slidestops ?

Meer als alleen controleren ja :)

Inderdaad, de deuren sluiten @Slidestops En dan houd het wel zo'n beetje, toch ?

Reputatie 7
Badge +3

Wat ik een HC wel eens heb zien doen is doorbellen van een gevonden voorwerp (een tasje met klein portemonneetje met pasjes) of verlenen eerste hulp bij iemand die onwel werd in de trein, bleef daarna bij de persoon op het perron op station Delft. 

Niet zelf gezien, maar wel vernomen via omroep, ook weer eerste hulp verlenen aan een oudere dame die gevallen was en niet meer zelf kon opstaan wegens verwondingen. Moest ambulance bij komen en trein werd ook opgeheven, was op Den Haag HS.

Oh ja, ik heb ze eens zien controleren :laughing:

Reputatie 7
Badge

Hoe veel keer eerste hulp bij ongevallen verleend een conducteur dan op een werkdag  @Loes ?

Een zwaar ehbo geval elk half jaar, de kleinere gevallen elke week wel. Dan heb ik het over de griepjes en checks dat het in orde is.

Reputatie 7
Badge +3

En hoe vaak heb je gevonden voorwerpen? Lijkt me dat dat vaker voorkomt, gezien de diverse berichten van mensen die iets verloren, of liever vergeten, zijn.

Wisselt. De ene dag mag ik 3 voorwerpen inleveren en de volgende week niets.

Reageer