beantwoord

Coupe zonder omroepberichten

• 21 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Ik luister tijdens mijn reis meestal een luisterboek of het nieuws. Elke keer als er wordt omgeroepen, moet ik hetgeen ik aan het luisteren ben stopzetten, anders mis ik een deel. Wat is de reden dat er nog wordt omgeroepen en kan dit in bepaalde delen van de trein mogelijk worden uitgezet?
icon

Beste antwoord door Thom 21 augustus 2019, 10:14

Het kan niet worden uitgezet. Het is ook in de stiltecoupé te horen. U kunt uw oortjes wat luider zetten, of een andere pragmatische oplossing vinden. Voor veel mensen, met name de meer incidentele reiziger op dit traject, is deze informatie wel belangrijk. Het zal zeker niet worden afgeschaft omdat mensen worden gestoord met een luisterboek of iets anders. Bijvoorbeeld op het mobieltje. Als ik bel in de trein, is het ook storend en kom ik niet over de omroep heen. Dat is dan zo.

Er zijn niet overal displays met informatie.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het kan niet worden uitgezet. Het is ook in de stiltecoupé te horen. U kunt uw oortjes wat luider zetten, of een andere pragmatische oplossing vinden. Voor veel mensen, met name de meer incidentele reiziger op dit traject, is deze informatie wel belangrijk. Het zal zeker niet worden afgeschaft omdat mensen worden gestoord met een luisterboek of iets anders. Bijvoorbeeld op het mobieltje. Als ik bel in de trein, is het ook storend en kom ik niet over de omroep heen. Dat is dan zo.

Er zijn niet overal displays met informatie.
Reputatie 6
Badge
Sterker zelfs, omroep wil je helemaal niet uitzetten. Stel je voor dat er een verstoring in de dienstregeling is, en dat je trein naar Leeuwarden niet verder dan Zwolle. Dan wil je toch graag op de hoogte worden gehouden. Sterker zelfs: In de ICE heb je een muziekspeler in de stoelen je je op ongeveer 8 kanalen voorziet van radio of muziek, en de omroep klinkt daar ook gewoon overheen.

Reageer