Crematie gemist

• 29 augustus 2015
  • 5 reacties
  • 324 Bekeken

Het is geen vraag, en het is overmacht en het kan gebeuren, maar ik wil het toch even kwijt. Door een combinatie van werkzaamheden (vertraging had ik ingepland) en een storing en dan ook nog een aanrijding met een persoon, misten we een crematie. Dat is echt balen!

5 reacties

Hoi corpons013, welkom op het forum. Wat een vervelend verhaal, ik kan me goed voorstellen dat je dit wel wil ventileren. Het lijkt alsof alles mis ging tijdens je reis, omdat er sprake was van van aangekondigde werkzaamheden kan je waarschijnlijk geen aanspraak maken op geld terug bij vertraging. Je zou wel even contact op kunnen nemen met onze klantenservice, wij zijn dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751515 en op Twitter te vinden als @NS_Online.
Hoi corpons013, welkom op het forum. Wat een vervelend verhaal, ik kan me goed voorstellen dat je dit wel wil ventileren. Het lijkt alsof alles mis ging tijdens je reis, omdat er sprake was van van aangekondigde werkzaamheden kan je waarschijnlijk geen aanspraak maken op geld terug bij vertraging. Je zou wel even contact op kunnen nemen met onze klantenservice, wij zijn dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751515 en op Twitter te vinden als @NS_Online.
Dat is natuurlijk niet waar, als er vertraging is op basis van de in de reisplanner getoonde adviezen (waar de werkzaamheden in verwerkt zijn) geldt de GTBV gewoon. Wel zal de NS het verzoek de eerste keer afkeuren en moet je vervolgens bezwaar hier tegen maken voordat je je geld kan krijgen.

@Corpons, mijn condoleance met het verlies en spijtig dat het zo heeft moeten lopen.
@Corpons

Ook mijn condoleance met uw verlies en ik kreeg er kippevel van toen ik uw verhaal las.
Reputatie 7
Badge +3
Dit lijkt me niet correct. Vertragingen ten gevolge van geplande werkzaamheden vallen inderdaad niet onder de terugbetalingsregeling. Maar als daar bovenop nog eens uur extra vertraging ontstaat door een ongeval op een andere lokatie valt die extra vertraging wel degelijk onder de vergoedingsregeling.

Overigens heb ik wat dit betreft ook nog een vraag. Het is tegenwoordig schering en inslag dat ProRail midden op de dag plotseling het treinverkeer voor een uur of zo stillegt voor "ongeplande noodreparaties". Vallen die wel onder de terugbetalingsregeling?
Lijkt me wel, alleen vertraging door werkzaamheden die al aangekondigd waren telt niet mee daarvoor.

Reageer