beantwoord

Dagkaart Kruidvat

• 21 juni 2018
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Op 30 juni is er een bijeenkomst Van de Rapper XXXTENTACION in Amsterdam en ik wil saar heen met een vriend maar hij is 'gehandicapt' en heeft dus altijd zijn fiets nodig. Kunnen we dan gewoon met een Dagkaart van de kruidvat of hebben wij andere tickets nodig? We
moeten van assen naar AM centraal.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 22 juni 2018, 20:23

Indien je vriend niet bekend is met Assistentieverlening kun je contact opnemen met de collega's die hierover gaan. Zij kunnen je adviseren hoe jullie alsnog kunnen gaan reizen. Je vindt hier meer informatie.
Bekijk origineel

3 reacties

Indien je vriend niet bekend is met Assistentieverlening kun je contact opnemen met de collega's die hierover gaan. Zij kunnen je adviseren hoe jullie alsnog kunnen gaan reizen. Je vindt hier meer informatie.
Hallo TurboNick, welkom op onze Community!

Goed dat je hier even navraag doet. Was je op de hoogte van de werkzaamheden? Maakt je vriend wel eens gebruik van reisassistentie voor zijn reizen met de trein?
Badge +3
Op 30 juni zijn er werkzaamheden aan het spoor bij Zwolle en rijden er bussen vanaf Meppel naar Kampen Zuid. In de bussen kunnen geen fietsen worden meegenomen. Ik neem aan dat hij een fiets heeft met de speciale sticker.

Ik raad aan om contact op te nemen met NS om te vragen wat de mogelijkheden zijn. Meer informatie op de pagina https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-een-functiebeperking/rolstoel-scootmobiel-en-aangepaste-fiets.html

Reageer