beantwoord

Dank uitspreken over functioneren Hoofdconducteur

• 9 januari 2015
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Beste NS,

De hoordconducteur in coupe 4054 van Hoogeveen naar Zwolle (voorkant trein) van 15:03-15:33 verdient een groot compliment. Hij was bij binnenkomst bijzonder vriendelijk (verwelkomde heel chalant passagiers) en bij kaartjes controle zeer attent in het aanspreken van mensen. Ik heb hem niet gesproken maar een vrouw voor me wel. Ze had een vraag over hoe ze moest rijden en daar heeft de HC uitgebreid de tijd voor genomen om het uit te leggen. Deze man is een voorbeeld van iemand die met passie werkt en echt energie geeft aan andere. Ontzettend waardevolle man voor de NS!

Kunnen jullie dit doorgeven?

Groet, Pieter
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 9 januari 2015, 18:39

Welkom op het NS serviceforum Pieter! Bedankt voor je compliment over deze conducteur. Ik denk dat hij hier ook erg blij mee zal zijn. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met je NAW-gegevens en wat uiterlijke kenmerken van de conducteur? Dan kan ik het compliment onder jouw naam doorzetten naar hem en dan weten we zeker dat het bij de juiste conducteur terecht komt 🙂!
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS serviceforum Pieter! Bedankt voor je compliment over deze conducteur. Ik denk dat hij hier ook erg blij mee zal zijn. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met je NAW-gegevens en wat uiterlijke kenmerken van de conducteur? Dan kan ik het compliment onder jouw naam doorzetten naar hem en dan weten we zeker dat het bij de juiste conducteur terecht komt 🙂!
Daar zou de andere 99,8 procent een voorbeeld aan moeten nemen, aangezien het zo hoort.

Reageer