de FLIRTS zijn nog niet 100% voltooid

• 29 december 2016
  • 12 reacties
  • 434 Bekeken

ik weet dat er aan gewerkt wordt maar dit bericht is alleen bedoeld als herinnering.

vanmiddag om 13:11 reed ik van Alphen naar Gouda.
en wat mij erg opviel is dat de omroep niet helder & zuiver klinkt, (nogmaals ik weet dat er hard aan gewerkt wordt maar dit is alleen een herinnering) nou heb ik er niet zoveel last van maar mensen die slecht kunnen horen of zelfs doof zijn, hebben er misschien wel last van..

PS: dit is een herinnering... ik weet dat NS dit gaat fixen...

12 reacties

Hey ModerneMachinistNicola, welkom op het NS Serviceforum!

Bedankt voor de herinnering. We zijn hier inderdaad van op de hoogte en we gaan ermee aan de slag. Hopelijk zul je z.s.m. verbetering merken.
Reputatie 5
Badge
Volgens NS'er KlaasJan zou het voor februari opgelost worden, zei hij op het forum. ☺️
ik ga het pas geloven als er DAADWERKELIJK eraan gewerkt wordt.
als jullie zeggen ''we gaan het fixen'' en jullie zitten 24/7 op de bank tv aan het kijken.
dan weet ik niet of ik jullie mag geloven...
Je kunt uitgaan van hetgene wat KJ heeft verteld. En we zitten trouwens niet 24/7 te bankhangen hoor 😛 Even geduld voordat er een oplossing kan komen. Weet dat we er wel mee bezig zijn. Fijne jaarwisseling!
ik wil eerst bewijs zien dat er idd gewerkt wordt aan het probleem.
want bij is het zo: 1e zien daarna geloven (of niet)...
Reputatie 7
Net zoals bij elk product, heb je de eerste tijd garantie. Dus ook op de trein. Trust me, als er nu iets niet goed is of niet functioneert, wordt dat gelijk verholpen of aangekaart zodat het verholpen kan worden, aangezien het dan (bijna) niets kost.
ik vertrouw iedereen op de NS Serviceforum hoor, maar ik wil EERST beeldmateriaal zien (foto/video maakt niet uit) voordat ik kan zeggen: ''je hebt gelijk''...
Reputatie 7
Ik kan je helaas geen interne documenten of correspondentie laten zien als bewijs, maar ze zijn er hard aan bezig (toevallig net nog een update van gehad, waar de omroep letterlijk in genoemd wordt)
Kijk, hier zie je dat er hard gewerkt wordt aan de omroepinstallatie
Reputatie 7
Kom nou eens uit dat HC hok joh haha 😉
kijk nu pas ontwikkelen de oer bacterie pas zich.
ze zijn 4,7 miljard jaar te laat.
er komt leven...
(let op: dit is een autisten grapje)
neem dit niet serieus...
Reputatie 5
Badge
Ga er maar vanuit dat het NS Social media team hier wel lijntjes met diverse afdelingen heeft.

Reageer