De intercity naar Eindhoven rijdt niet. Punt.

• 11 april 2017
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

IJdele hoop dat ik, sinds het vervallen van de overstap in Breda, nu een keer probleemloos van Rotterdam naar Eindhoven zou kunnen. Zonder enige vooraankondiging op de App rijdt de intercity midden in de spits gewoon even niet. Dat mogen we op een fris perron zelf in de onderste regel op het bord lezen en het wordt één keertje bevestigd door de stationsoproeper. Hij neemt niet eens meer de moeite om de oorzaak te melden. Gaat NS het normaal vinden dat er treinen gewoon even niet rijden??? Het advies is om de volgende trein te nemen. Het zal mij benieuwen. Als daar straks ook onaangekondigd een probleem mee is dan knak ik...

4 reacties

Reputatie 6
Badge
Het is een zeer storingsgevoelig traject en dat zullen de reizigers maar gewoon moeten accepteren. De route via Dordrecht viel bijna nooit uit, maar helaas is dat verleden tijd.
Ik wil helemaal niet wennen aan een situatie waarin de NS zonder fatsoenlijke informatie zomaar treinen schrapt. Hoe kan het zijn dat het niet veel eerder duidelijk was dat deze trein kwam te vervallen? Vertrek vanuit Den Haag CS zou om 7:17 uur zijn geweest. Waarom was de 'storing' dan om 7:37 uur nog niet verwerkt in de App? En waarom mogen we niet meer weten wat de storing precies inhoudt?
Ik snap zeker dat het niet fijn is dat de trein uitvalt, vooral als er geen communicatie is. Het klopt wel dat deze lijn nog wat gevoelig is inderdaad, we zijn hier hard mee bezig. Ik ga je feedback intern doorgeven. Ik hoop dat je snel verbetering ervaart.
Dank Yvonne NS. Fijn dat eraan gewerkt wordt.

Reageer