beantwoord

De verwarming in de SLT :)

• 10 mei 2014
  • 1 reactie
  • 329 Bekeken

Vandaag in een SLT van Schiphol naar Sloterdijk, het was leeekkkeerr warm omdat het vandaag regende. Maar 25 graden? Ik heb dit temperatuur nooit gezien vorig in een SLT, maar ik klaag niet! :)

Mijn Vraag: HOE is de SLT verwaarmd? Via de air-co, of conventionele verwarming?
icon

Beste antwoord door Brian NS 12 mei 2014, 11:14

Hallo Olik2,

Dat is wel erg warm 😉 In de SLT zit climate control, dit systeem reguleert de temperatuur in de trein automatisch. Climate Control blaast bij hoge luchtvochtigheid soms koude lucht in de trein, dat was op dat moment duidelijk nog niet gebeurd. De tempratuur kan ook niet worden aangepast door conducteurs. Maar ik kan me voorstellen, dat deze tempraturen, met dit slechte weer niet zo erg is.

Ps. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'in de trein'.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Olik2,

Dat is wel erg warm 😉 In de SLT zit climate control, dit systeem reguleert de temperatuur in de trein automatisch. Climate Control blaast bij hoge luchtvochtigheid soms koude lucht in de trein, dat was op dat moment duidelijk nog niet gebeurd. De tempratuur kan ook niet worden aangepast door conducteurs. Maar ik kan me voorstellen, dat deze tempraturen, met dit slechte weer niet zo erg is.

Ps. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'in de trein'.

Reageer