beantwoord

De WiFi werkt (nog steeds) niet

• 7 november 2014
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Aangezien de NS meldt dat het systeem aangepast is en dat het nu goed moet werken, doe ik toch maar weer een melding.

Trein 9516 Nijmegen–Schiphol, vertrek Nijmegen 18:57. De trein is zo goed als leeg, ik kan verbinding maken met het netwerk, maar er is (vrijwel) geen netwerk verkeer mogelijk.

Een stukje diagnostiek (om 19:10):

PING 8.8.8.8 (8.8.8.8): 56 data bytes
Request timeout for icmp_seq 0
Request timeout for icmp_seq 1
Request timeout for icmp_seq 2
Request timeout for icmp_seq 3

--- 8.8.8.8 ping statistics ---
5 packets transmitted, 0 packets received, 100.0% packet loss

Er is nog steeds niks verbeterd?
icon

Beste antwoord door Inge NS 8 november 2014, 12:07

We onderzoeken momenteel hoe we deze dienst in het algemeen kunnen verbeteren, aangezien we ons er van bewust zijn dat de WiFi de laatste tijd niet optimaal functioneert. Voor nu heeft het helaas geen zin meer om de WiFi te laten resetten, omdat je de reis al achter de rug hebt.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

We onderzoeken momenteel hoe we deze dienst in het algemeen kunnen verbeteren, aangezien we ons er van bewust zijn dat de WiFi de laatste tijd niet optimaal functioneert. Voor nu heeft het helaas geen zin meer om de WiFi te laten resetten, omdat je de reis al achter de rug hebt.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Ik heb dezelfde problemen bij elke reis. Ik ben blij dat er nu eindelijk gerealiseerd wordt dat het systeem de laatste tijd niet optimaal werkt.

De reden dat ik bovenstaande gegevens heb gegeven is dat het een late reis buiten de spits is. De uitleg dat het internet door de vele verbindingen niet werkt, wordt dus duidelijk weerlegt.

p.s. mijn topic was al in het subforum in de trein en de titel is niet aangepast?

Reageer