Declaratie taxikosten?

• 2 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 643 Bekeken

Gisteren ben ik te Breda gestrand, waarbij de laatste 2 treinen zijn uitgevallen. Helaas was er niemand op het loket meer aanwezig en was NS niet meer telefonisch te bereiken. Ik was genoodzaakt om een taxi te pakken om thuis te komen.
Wat zijn de regels met betrekking tot het declareren van de taxikosten?

Wijziging --> Titel: declaratie natuurlijk

2 reacties

Gisteren ben ik te Breda gestrand, waarbij de laatste 2 treinen zijn uitgevallen. Helaas was er niemand op het loket meer aanwezig en was NS niet meer telefonisch te bereiken. Ik was genoodzaakt om een taxi te pakken om thuis te komen.
Wat zijn de regels met betrekking tot het declareren van de taxikosten?

Wijziging --> Titel: declaratie natuurlijk

Altijd vervelend om te stranden op een station. Op elk station zijn servicezuilen beschikbaar om in contact te komen met een NS-medewerker. Die staan 24/7 in contact en de reiziger kan daar altijd terecht, ook bij dit soort vervelende zaken.
Verder hoort het station van Breda 24 uur per dag personeel aanwezig te zijn en dan wel een team van Veiligheid en Service, die u in dit geval ook verder hadden kunnen helpen.

Normaal moet namelijk NS-personeel een taxi regelen als er sprake is van stranden door andere factoren en bij geen eigen schuld. Verder ben ik niet bekend met welke procedure nu te volgen, een moderator zal dat nog oppakken, maar ik geloof wel dat er een verzoek gedaan kan worden tot declaratie van de gemaakte taxikosten.

Ik hoop dat een moderator snel op dit topic komt om u verder te helpen.
Welkom op het Serviceforum, Royaltyyy. Als je strandt en daardoor de laatste trein mist is inderdaad de Servicepaal die Loes noemt je redding, op die manier kunnen we een taxi of ander vervangend vervoer voor je regelen. In dit geval raad ik je aan de originele taxibon naar ons te sturen, samen met je vervoerbewijs. Het adres vind je hier. Vergeet daarbij niet een begeleidend schrijven, NAW-gegevens en rekeningnummer toe te voegen. Dit topic verplaats ik naar 'in de trein'.

Reageer