beantwoord

Denen in de trein

• 25 mei 2018
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Een goedemiddag.
Mij zit momenteel in de trein van Enschede naar den haag en er zitten hier een paar jongens, ze klinken Deens, zich onbeschaamd te bezatten. Hierbij komt het nodige geluid en overlast kijken. Het gaat om treinstel 8733, ongeveer de middelste coupe.
Zou hier iets aan gedaan kunnen worden?

Groeten, Emma
icon

Beste antwoord door Miriam NS 25 mei 2018, 17:22

Hallo Emmapr, wat een vervelende situatie!

Situaties als deze kun je, wanneer je de conducteur niet ziet, het beste doorgeven via onze Social media kanalen, Facebook of Twitter of telefonisch via 030 - 751 51 55. De reactietijd is op deze kanalen sneller dan de Community. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's en is er actie ondernomen?
Bekijk origineel

4 reacties

Bedankt dat je dit nog even met ons deelt Emmapr.

Situaties als deze kun je, wanneer je de conducteur niet ziet, het beste doorgeven via onze Social media kanalen, Facebook of Twitter of telefonisch via 030 - 751 51 55. De reactietijd is op deze kanalen sneller dan de Community. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's en is er actie ondernomen?

Ik ben uiteindelijk ergens anders gaan zitten. Gelukkig hoefde ik nog maar 45 minuten. Voortaan zal ik inderdaad even bellen! Bedankt voor de reactie

Reputatie 5
Badge
Op twitter ( http://twitter.com/NS_online ) lezen ze constant mee en zullen ze het denk ik als eerste op pakken. Succes!

Reageer