beantwoord

diefstal in de trein

• 17 november 2015
  • 1 reactie
  • 618 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Afgelopen zondag (15-november 2015) zat ik in de intercity van Dordrecht naar Rotterdam. Een man snelde voorbij in een flits en nam twee tassen mee uit het bagagerek in de voorste coupe en verliet de trein nog net voordat deze uit Dordrecht vertrok. Ik dacht, die komt vast nog van de WC gelopen of zoiets. In Rotterdam aangekomen bleek dat er twee toeristen hun tassen kwijt waren. Ik kon mijzelf wel voor mijn hoofd slaan, ik had het zien gebeuren. Ik heb de mensen kort gesproken en hun verteld wat ik had gezien. Helaas laptop en camera zaten in hun tassen. Ik heb ze verteld dat het het beste is om terug te gaan naar Dordrecht om daar aangifte te doen. De man die tas heeft gestolen was donker gekleed , ongeveer 1,80 lang licht getint. De trein vertrok om 12:36, dus even daarvoor stapte de man uit de voorste coupe. Kan de spoorwegpolitie samen met de NS aan de hand van camera's zien wie dit heeft gedaan? En hopelijk de man in de kraag vatten?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 17 november 2015, 14:31

Beste Jisk, welkom op het forum.

Goed dat je hebt proberen te helpen, dat zullen deze reizigers vast hebben gewaardeerd.

Ik ga er vanuit dat de reiziger(s) aangifte hebben gedaan. De zaak wordt dan verder door de politie afgehandeld. Hopelijk wordt de zaak via deze weg alsnog opgelost.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Jisk, welkom op het forum.

Goed dat je hebt proberen te helpen, dat zullen deze reizigers vast hebben gewaardeerd.

Ik ga er vanuit dat de reiziger(s) aangifte hebben gedaan. De zaak wordt dan verder door de politie afgehandeld. Hopelijk wordt de zaak via deze weg alsnog opgelost.

Reageer