beantwoord

Dienstregeling Koninklijke trein 2017

• 21 april 2017
  • 11 reacties
  • 1715 Bekeken

27 april 2017 komt onze koning per trein naar Tilburg waar hij rond 11 uur gaat aankomen. Weet iemand de dienstregeling van deze trein?
icon

Beste antwoord door PaulBSA 23 april 2017, 10:53

Het gaat om de trein. Die rijdt niet dagelijks dus voor spotters een kans om deze in actie te zien. De rest van de discussie lijkt me zinloos op een NS forum. En goed nieuws voor Dordrecht: grote kans dat hij hier doorheen komt aangezien de rijtuigen niet op de HSL mogen. 🆒
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Fijn dat je zo optimistisch bent dat je die denkt te gaan krijgen hier, dat wordt vanzelfsprekend geheim gehouden ;)

Maar doe zelf wat uitzoekwerk, je kan namelijk vrij makkelijk een en ander achterhalen. Waarschijnlijk krijg je dan deze dienstregeling:
Ca. 10 uur uit Den Haag HS (aannemend dat ze daar gaan vertrekken)
Rond 10.55 aankomen in Tilburg op spoor 1.
Deze informatie kan ik inderdaad niet achterhalen.
Ik kan me voorstellen dat treinspotters graag een kiekje willen nemen. :)

Leuke stad trouwens en als je geen foto's kunt maken kun je natuurlijk ook even tekenen als je talent hebt.
www.geschiedenislokaal013.nl/themas/vincent-van-gogh-rijks-hbs-koning-willem-ii
Reputatie 4
Ben benieuwd of de Koninklijke trein via de HSL gaat of via Dordrecht.
Reputatie 7
Ik zou zeggen conventioneel spoor. De koninklijke trein is vgm niet toegelaten voor de HSL (de rijtuigen dan)
Reputatie 2
Het gaat om de trein. Die rijdt niet dagelijks dus voor spotters een kans om deze in actie te zien. De rest van de discussie lijkt me zinloos op een NS forum. En goed nieuws voor Dordrecht: grote kans dat hij hier doorheen komt aangezien de rijtuigen niet op de HSL mogen. 🆒
Ik heb een aantal reacties verwijderd, omdat deze niet relevant zijn op ons Serviceforum en in dit topic. Laten we het bij de vraag van TS houden.
Reputatie 6
Badge
Mijn reactie is alsnog terug te vinden in PaulBSA zijn reactie, dus wat heb je hiermee bereikt, Miriam NS? Bovendien is de reactie wel relevant aan TS zijn vraag.
Het is van belang dat we on-topic blijven om het forum zo overzichtelijk te houden. Zoals Jan-Mark aangeeft wordt deze dienstregeling niet gepubliceerd. Ik heb nog even verder gekeken of ik nog wat informatie kon achterhalen. Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat de familie om 11.00 uur op Tilburg wordt verwacht en dat ze waarschijnlijk op spoor 1 aankomen. Helemaal zeker durf ik dit niet aan te geven.
Reputatie 3
Dit is wel zeker: je vrienden bij de reisplanner hebben rond elf uur wat treinen gespoorwijzigd naar spoor 2, die anders van 1 gaan, dus aankomst rond elven op spoor 1 is vrij zeker 😉
Reputatie 5
Badge
Ik zou zeggen: Ga lekker langs het spoor staan en wrijf in de handjes met de hop dat hij komt. Reken maar dat hij de snelste weg zal kiezen, dus de route is eigenlijk snel te verzinnen.

Militaire en koninklijke transporten worden altijd zo goed als geheim gehouden. Respecteer dat gewoon a.u.b.
Een gokje wagen om hem op locatie te spotten. Dat kan altijd.

Reageer