beantwoord

Door storing niet op mijn werk kunnen komen

• 19 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 364 Bekeken

Reputatie 1
Vanmorgen stapte ik om 5:31u op station Almere Poort in de trein richting Weesp toe. Uiteindelijk moet ik naar Gouda toe om te gaan werken. De trein is tot vlak voor Weesp gekomen. Door een nog steeds aanwezige wisselstoring moest de trein terug. Dus in Almere Muziekwijk moesten we de trein verlaten. Vanaf daar werden we aan ons lot overgelaten. De storing liet zich toen al tot minimaal 8 uur duren. Ik dacht in Muziekwijk nog in de trein naar Zwolle te pakken, zodat ik dan met 2 uur vertraging toch nog bij mijn werk kon komen. Maar die bleek in Almere Centrum al dat die niet verder zou rijden dan Almere Oostvaarders. Op een ander perron zou dan de trein naar Zwolle gaan, maar daar versprong het bord al met een half uur. Op het station proberen informatie te verkrijgen, maar daar liepen NS medewerkers de klanten al voor te liegen... Dus uiteindelijk heb ik een trein terug gepakt naar station Almere Muziekwijk.
Vanaf station Muziekwijk ben ik naar station Almere Poort gelopen. Uiteindelijk heb ik na 2 uur reistijd mij daar weer uitgecheckt op mijn beginstation. Er was weinig zicht dat ik binnen een redelijke termijn alsnog op mijn werk kon aankomen.
Op station Almere Poort stonden trouwens 0,0 NS medewerkers om de reizigers te informeren...

Nu kan ik vandaag dus niet werken. Hoe kan ik hiervoor een schadevergoeding krijgen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 augustus 2014, 12:06

Beste Stefan wat vervelend dat je reis zo verlopen is. Het spoor is kwetsbaar en verstoringen kunnen zich helaas voordoen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen zodat ik je verder kan helpen?
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Stefan wat vervelend dat je reis zo verlopen is. Het spoor is kwetsbaar en verstoringen kunnen zich helaas voordoen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen zodat ik je verder kan helpen?
Reputatie 1
Helaas gebeuren er af en toe eens verstoringen. Dat kan gebeuren en daar heb ik natuurlijk alle begrip voor.
Ik heb je net al een privébericht gestuurd.

Reageer