drukte melden via de app ! koogzaandijk-amsterdam

• 2 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Beste ns misschien kunnen jullie bij drukte melden via de app een extra mogelijkheid toevoegen namelijk : Ik kan niet instappen !

Vanaf zaandijk naar Amsterdam centraal kan ik al 3 x deze week niet instappen door de drukte

Waar zijn we mee bezig? En het ergste nog is dat de intercity 3 min stil gaat staan op het station zaandijk omdat het moet wachten op de sprinter voor hem. Jullie hadden makkelijk de deuren open kunnen doen zodat we meekonden naar centraal! En niet zeggen dat hij daar te lang voor is want het paste prima

3 reacties

Welkom op het Serviceforum. De druktemelder in de app is gloednieuw, en zo te zien nog voor verbetering vatbaar. Ik vermoed overigens dat een rode smiley gecombineerd met staan voor eenzelfde resultaat zorgt als een 'ikkonnietmee-knop'. Neemt natuurlijk niet weg dat het erg vervelend is dat je deze week al drie keer niet mee kon. Ik zie dat de trein die om 8.07 uit Koog-Zaandijk vertrekt is onderzocht op lengte, daar is gebleken dat die trein niet lang genoeg heeft gereden door tijdelijke omstandigheden. De onderzochte treinen vind je hier.

De specifieke situatie die je schetst over de intercity is lastig te beoordelen. Inderdaad hebben Intercity's soms te wachten op Sprinters. Als de vertrekprocedure is gestart en de deuren gesloten zijn, worden deze om veiligheidsredenen niet meer geopend.
Beste ns misschien kunnen jullie bij drukte melden via de app een extra mogelijkheid toevoegen namelijk : Ik kan niet instappen !
Is er inmiddels bekend wanneer deze functionaliteit wordt toegevoegd? - Staan is in de spits de standaard en het is onzinnig de normale situatie aan te vinken als je achter moet blijven op het perron.
Zie ook dit topic.

Reageer