beantwoord

E-sigaret in de trein

• 13 augustus 2018
  • 54 reacties
  • 3940 Bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Dat is niet relevant. Het valt wettelijk gewoon onder roken en kan op dezelfde manier worden gehandhaafd. Verder een laffe hap, ik rook niet echt hoor maar provoceer alleen maar. Een e-sigaret opsteken in de trein, wel wel. Het valt kennelijk niet mee iets voor te stellen in het dagelijks leven als je dat nodig hebt.

Hoe laf en mislukt kun je zijn.

Gelukkig is de wet duidelijk. Het staat gelijk aan de overlast door roken. Straks moeten de mensen die overlast hebben maar 'bewijzen' dat het geen echte sigaret is. Haha het is een nepsigaret, stoer he. Misschien is het gebrek aan ruggegraat nog wel erger dan het roken, maar daar gaat de wet niet over.

Roken in een trein is te gek voor woorden, ook met laffeheldentabak en een rotsmoes. Roken in de trein is strafbaar, ook met een e-sigaret. Ik zie niet in waarom de medemensen in die halfverteerde uitlaatgassen zouden moeten zitten, zeker in een gesloten ruimte.

Karakterzwakte is moeilijk te genezen. Rokers zijn inmiddels voor nagenoeg iedereen losers - en zo hoort het ook. Mensen die gaan zitten roken met een e-sigaret in een coupe met een voorbereide rotsmoes zijn nog zielig ook.

* Verwijderd door moderator wegens overtreding huisregels.
Badge
* verwijderd
Voor een eerste bericht op deze community zou ik als ik u was eerst eens de regels doorlezen, uw bericht is qua toon niet zoals deze hoort te zijn.

Daarnaast reageert u op een topic wat al onder de spinnenwebben zit. 🤣
Reputatie 7
Badge +3
En een opmerking als "Wat je zegt ben je zelf " is toch wel heel erg lagere school niveau. Echt een topper van een binnenkomer als allereerste bericht, voorstellen is niet meer nodig.
@RijkBennick je bent van harte welkom op de NS Community, mits je je aan onze huisregels houdt. Wees alsjeblieft respectvol en gebruik geen scheldwoorden.

Reageer