beantwoord

e-ticket en overgang van 2-1

• 17 april 2014
  • 3 reacties
  • 298 Bekeken

Ik heb een overgangbewijs 2-1 gekregen vanwege coulance deze is tot 30-06-2014 geldig. Ik wil de kaart graag gaan gebruiken maar is deze ook geldig in combinatie met een E-ticket? want ik las achterop dat deze niet geldig is met Kruidvat en Blokker acties dus vroeg ik me af of het niet ook geldt voor een e-ticket. Ik hoor het graag.
mvg
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 april 2014, 19:02

Met de indicatie dat dat overgangsbewijs niet geldig is met Kruidvat en Blokker acties, geeft NS duidelijk te kennen dat die overgang uitsluitend geldig is in combinatie met haar eigen vervoersbewijzen.
Dat kan dus een papieren vervoersbewijs zijn, op saldo reizen, etc., maar ook een e-ticket wat voor een bepaald traject als vervoersbewijs bij NS is aangeschaft.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Sommige speciale acties zijn met een e-ticket, dus dan niet, maar waarschijnlijk wel met een gewoon e-ticket met de reguliere prijs van een kaartje (ook bij 40% korting).
Met de indicatie dat dat overgangsbewijs niet geldig is met Kruidvat en Blokker acties, geeft NS duidelijk te kennen dat die overgang uitsluitend geldig is in combinatie met haar eigen vervoersbewijzen.
Dat kan dus een papieren vervoersbewijs zijn, op saldo reizen, etc., maar ook een e-ticket wat voor een bepaald traject als vervoersbewijs bij NS is aangeschaft.
Hoi Keepers,
Met een gewoon e-ticket, aangeschaft via NS.nl is dit overgangsbewijs gewoon geldig. Je topic is verplaatst naar 'In de trein'.

Reageer