beantwoord

Eerste klas bomvol

• 29 april 2017
  • 9 reacties
  • 424 Bekeken

Zit in de trein van 11.02 van eindhoven naar amsterdam , ik betaal voor eerste klas maar die zit vol omdat de trein te kort is , er is omgeroepen dat dit niet mag maar daar trekt niemand zich wat van aan , kan ik nu het klasseverschil terug vragen ?
icon

Beste antwoord door Wouter NS 29 april 2017, 14:12

Balen dat je niet in de juiste klasse kon zitten, Henri624, en jammer dat niemand luisterde naar de oproep van de conducteur.

Officieel heb je in dit geval geen recht op vergoeding, maar wil ik je deze keer uit coulance wel het verschil tussen de prijs van de eerste klas en de tweede klas teruggeven. Ik zie namelijk dat het slechts één treinstel was en dit traject staat inderdaad, zoals Tamzin zegt, bekend om korte, maar drukke treinen.

Heb je voor mij je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, OV-chipkaart en rekeningnummer (IBAN) in een privébericht? Je stuurt een privébericht door op mijn naam en op Stuur bericht te klikken.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Wellicht iemand die hard door de coupe roept dat hij/zij een kaartje voor de tweede klas heeft vriendelijk verzoeken om plaats te maken?
Reputatie 7
Badge +3
Het probleem met de te korte treinen uit Maastricht in het weekend is bij NS bekend.
Balen dat je niet in de juiste klasse kon zitten, Henri624, en jammer dat niemand luisterde naar de oproep van de conducteur.

Officieel heb je in dit geval geen recht op vergoeding, maar wil ik je deze keer uit coulance wel het verschil tussen de prijs van de eerste klas en de tweede klas teruggeven. Ik zie namelijk dat het slechts één treinstel was en dit traject staat inderdaad, zoals Tamzin zegt, bekend om korte, maar drukke treinen.

Heb je voor mij je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, OV-chipkaart en rekeningnummer (IBAN) in een privébericht? Je stuurt een privébericht door op mijn naam en op Stuur bericht te klikken.

volgens mij begint henri 624 metde volgende zin ZIT in de trein van 11.02 van eindhoven naar amsterdam
Ik heb nog geen bericht van je mogen ontvangen, Henri624. Mocht je alsnog een bericht willen sturen en coulance ontvangen, dan kun je deze week nog een privébericht sturen naar me. Na 11 mei 2017 mag je het bericht sturen naar één van mijn collega's (vermeld dan wel de link van dit topic in je bericht).
laat die conducteur die het omroept dan ook het lef hebben om te gaan controleren. heeft weinig zin om te gaan omroepen als je het niet handhaaft.
Ik heb nog geen steeds bericht van je mogen ontvangen, Henri624.

Heb je een soortgelijke situatie meegemaakt? Officieel heb je in dit geval geen recht op vergoeding. Je kunt altijd contact met ons opnemen en dan kijken we of we je coulance kunnen bieden. Let op: er is dus ook een kans dat je geen coulance krijgt.

Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.
reageer ook maar niet op mijn bericht......
Hi Vincentzh en welkom op het serviceforum.

Omdat je geen vraag in je reactie had gesteld, wist ik niet dat je graag een reactie van mij wilde.

Je reactie is een heel logische, maar in een erg drukke trein is het voor conducteurs vaak niet te doen om een controle uit te voeren.

Reageer