Ze kwam echter met een merkwaardig omroepbericht. Nadat ze had verteld dat dit mocht zei ze: " De passagiers in de eerste klas kunnen het prijsverschil terugvragen. Vermeld treinnummer 972 in uw aanvraag bij Klantenservice."
Volgens mij bestaat deze mogelijkheid helemaal niet. Klantenservice reageerde, na langdurige navraag, met: Als het is gezegd moeten we er wat mee doen maar kon er verder niks mee. Het is natuurlijk ook een nagenoeg onwerkbaar iets. Bij mij alleen zou het dan met vol tarief om 13,30 gaan. Dat loopt met alle eersteklaspassagiers dan wel knap op met een dergelijke maatregel. Ik heb me nog afgevraagd of het specifiek voor ICDirect was. Daar wijken wel meer dingen af.
Voor het grijpgrage volkje: Het gaat me niet om een vergoeding, met mijn Dalvrij abonnement is dat ook niet te berekenen maar waar is het op gebaseerd dat dit zou kunnen? Ik had de jongedame er even op willen aanspreken, ik zag haar met een soort walkietalkie met de collega's overleggen maar ze stapte in Rotterdam uit. De vervangers tussen Rotterdam en Breda waren heel correct maar wisten het ook niet. De jongedame leek zeker van haar zaak en had ook overleg gevoerd.
Wie weet hoe dit zit? Lijkt me een klusje NS.
Beste antwoord door Sivan NS
Hoi Thom. Dit is geen gangbare werkwijze en ik weet ook niet hoe mijn collega dit voor zich zag. Het is een mooi gebaar, maar ik vraag me af of dit is afgestemd met Klantenservice. Ik verwacht persoonlijk van niet. Mochten we nu veel verzoeken binnenkrijgen n.a.v. deze reis, dan weet ik in ieder geval van de situatie, waarvoor dank.
Ik kan helaas niet meer nagaan wie de conductrice was die dit omriep. Mocht je het ooit nog meemaken, zou je dan de melding direct willen doen, of de medewerker willen aanspreken? Ik ga er dan graag mee aan de slag!
Bekijk origineel
Ik kan helaas niet meer nagaan wie de conductrice was die dit omriep. Mocht je het ooit nog meemaken, zou je dan de melding direct willen doen, of de medewerker willen aanspreken? Ik ga er dan graag mee aan de slag!