beantwoord

Elke 10 min een intercity A'dam-Ehv - mooi niet dus

• 20 september 2017
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

• Intercity
  • 13 reacties
Klinkt te mooi om waar te zijn: op woensdag elke 10 min een intercity naar Ehv vanaf Amsterdam.

Maar... bij de NS moet je altijd bedacht zijn op een verrassing: hij gaat niet elke 10 min rechtstreeks, soms moet je overstappen in Utr!!!! Dat hadden ze er niet bij gezegd, en zo is het voor mij een complete sof
Amstel: 8:23 en 8:43 rechterhand naar Ehv, maar 8:33 overstap in Utr nodig want die gaat naar Nijmegen.

http://www.ns.nl/reisinformatie/testdagen.html
icon

Beste antwoord door Chiel NS 20 september 2017, 10:26

Goedemorgen RWo, bedankt voor je kritiek.

Het is natuurlijk een test, en alle kritiek is dan ook welkom. Mag ik je vragen het ook in dit topic te delen? Dan kunnen we alle feedback bundelen en meenemen naar de evaluatie van deze test.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen RWo, bedankt voor je kritiek.

Het is natuurlijk een test, en alle kritiek is dan ook welkom. Mag ik je vragen het ook in dit topic te delen? Dan kunnen we alle feedback bundelen en meenemen naar de evaluatie van deze test.
Hoe kan ik mijn bericht daarin kopiëren? Op mijn telefoon kan ik -itt op elke andere website- de tekst van mijn bericht niet kopiëren...
...en ik heb ook geen email gehad met de tekst van mijn eerdere bericht toen ik dat postte. Tip: zsm implementeren, net als bij elk goed online vragen-, feedback- of klachtenformulier
Je kunt het bovenstaande bericht selecteren met jouw muis, dan klik je op de rechter muisknop om vervolgens op kopiëren te klikken. Daarna kun je via de hyperlink van Chiel naar het topic gaan en je reactie plaatsen 🙂

Reageer