beantwoord

Enorme vertraging IC Maastricht

• 26 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Reputatie 6
Badge
Ik was vandaag op station 's-Hertogenbosch, en zag dat de IC Maastricht van 19.37 een enorme vertraging van maar liefst een half uur had opgelopen. Er werd echter niet gedeeld hoe deze vertraging was veroorzaakt. Nou vind ik dat niet zo erg gezien ik die trein niet heb gebruikt, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het volgende:

Waarom was deze trein zo enorm vertraagd? Er moet wel iets heel ergs gebeurd zijn wil je zo'n vertraging oplopen...
icon

Beste antwoord door Erryt NS 26 oktober 2016, 21:48

Ongeveer een half uur voor de vertrektijd van deze trein liep er bij Breukelen een persoon langs de baan. Aangezien deze trein de vertraging ook bij Breukelen opgelopen heeft, kan het zijn dat dit de oorzaak is van de vertraging. Ik durf dit niet met zekerheid te bevestigen maar een andere oorzaak kan ik niet vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Ongeveer een half uur voor de vertrektijd van deze trein liep er bij Breukelen een persoon langs de baan. Aangezien deze trein de vertraging ook bij Breukelen opgelopen heeft, kan het zijn dat dit de oorzaak is van de vertraging. Ik durf dit niet met zekerheid te bevestigen maar een andere oorzaak kan ik niet vinden.

Reageer