Enquete

Ik las het reeds bij andere deelnemers die gereageerd hebben. Ik ben uitgenodigd in de trein om mee te doen aan een enquete. De site de volgende dag opgezocht en vervolgens terecht gekomen in een bord spaghetti met palingsaus. Allerlei links die je totaal niet verder helpen en dus kom je ook niet terecht bij de aangekondigde enquete. Allerlei zaken die er helemaal niet toe doen en enkel verwarring veroorzaken krijg je voorgeschoteld maar de gewraakte enquete? Nooit gevonden, laat staan een gratis koffiebon. Wel knap om er zo'n zootje van te maken. Complimenten.
P.S. Hieronder kom ik ook de termen "Subforum" en "Tags" tegen en daarvoor al "Topic". Volledig in lijn met het overig proces want ik heb namelijk volstrekt geen idee wat er bedoeld wordt. Maar dit valt allemaal onder het kopje "Community" en gelukkig niet onder "Communication". Ga zo door NS met uw reizigers door middel van zogenaamd trendy woordgebruik van u te vervreemden. Ga vooral door met processen die al niet voor iedereen vanzelfsprekend zijn te begeleiden met taalgebruik dat ook niet gebruikelijk en dus enkel verstorend en verwarrend is. Maak het vooral zo ingewikkeld dat de zaak (enquete) waar het over gaat of moet gaan niet gevonden kan worden door iemand die toch een HBO + opleiding heeft gevolgd indertijd. Dan zal de rest van Nederland ongetwijfeld nog wel volgen. Ongelooflijk en te bizar voor woorden.

4 reacties

Reputatie 1
Ik denk dat het in dit geval belangrijk is om erbij te vermelden naar welke website er verwezen werd toen u het verzoek kreeg om deel te nemen aan een enquête. Dan kunnen gebruikers hier in de NS Community ook makkelijker helpen bij uw vraag.
ns.directresearch.nl/railcatering
Welkom bij de Community, Keesde.

Vervelend dat je zoveel moeite hebt moeten doen om mee te kunnen doen aan de enquête van de Railcatering. De link die je stuurt lijkt, althans bij mij, gewoon te werken. Hier dien je je unieke code in te vullen om vervolgens naar de vragenlijst te gaan. Loop je na het invullen van die code tegen problemen aan?
Pffff! Ik haak nu echt af!

Reageer