beantwoord

Essentiele info ontbreekt op de schermen in de trein

  • 21 April 2022
  • 31 reacties
  • 1621 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Ook in de sprinter van Weesp naar Amsterdam kan je niet meer zien waar de trein stopt. ECHT onhandig. Alle buitenlandse toeristen snappen er niets meer van… en ook ik moet vaak kijken of ik het station herken. Kom op, NS, gebruik die schermen waarvoor ze bedoeld zijn: geen reclame maar essentiële reisinformatie!!! 

Spijtig dat het niet is opgelost. Het probleem is in ieder geval bekend en we proberen het op te lossen. Bedankt voor het signaal, Hans de Wolf!

Het is nog niet opgelost. Conductrice is vriendelijk en behulpzaam, probeert het goed te krijgen vanuit de cabine. Lukt niet. Het schijnt wel te werken in het achterste treinstel maar niet in het voorste …

Reputatie 7
Badge

Is geen storing het is mij ook al meerdere malen opgevallen.

Ook gebeurd het regelmatig dat er de gehele reis alleen een foto van een trein op een spoorbrug op de schermen staat.

Of wel het volgense station,maar niet de overstapmogelijkheden.

Als je enkel een foto ziet, of alleen maar de entertainment video's ziet, dan is er inderdaad sprake van een storing. 

Reputatie 5

Is geen storing het is mij ook al meerdere malen opgevallen.

Ook gebeurd het regelmatig dat er de gehele reis alleen een foto van een trein op een spoorbrug op de schermen staat.

Of wel het volgense station,maar niet de overstapmogelijkheden.

Bedankt voor de melding! De informatie over de volgende stop dient uiteraard ook getoond te worden, daarin is er (gelukkig) niets veranderd. Dit is dus helaas waarschijnlijk een storing in de reisinformatie van deze trein geweest, waardoor deze info niet getoond kon worden.

Ik zal dit geval doorzetten naar de collega's die hierover gaan, zodat ze kunnen kijken wat er mis is gegaan en indien nodig een reparatie uit kunnen voeren.

Reageer