beantwoord

Extra kosten door storing

• 15 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste Ns,

Ik ben al twee keer deze maand niet verder kunnen reizen dan station Eindhoven. Er was ook geen vervangend vervoer geregeld en wr zou ook geen treinverkeer meer mogelijk zijn die avond. Wat betekent dat ik in Weert moet overnachten en de volgende ochtend voor 9 uur de trein moet nemen om op tijd op mijn werk te komen. Dit betekent dat ik niet profiteer van mijn 40% korting abonnement en ik dus de volle pond betaal.

Ten eerste is het al vervelend dat ik niet thuis kom! Dan is het vervelend dat ik noodgedwongen bij andere mensen moet slapen. En dan kan ik ook nog niet gebruik maken van mijn abonnement.

Ik zou het gepast vinden als ik op zijn minst mijn 40% terug kan vorderen.

Hoe gaan jullie hier mee om?

Graag hoor ik van u,

Niki
icon

Beste antwoord door Herman NS 15 oktober 2014, 11:20

Hallo Niki,

Allereerst welkom op het NS Serviceforum! Vervelend dat je al twee keer niet je eindbestemming hebt kunnen bereiken. NS regelt bij de laatste aansluiting vaak alternatief vervoer richting huis, waardoor overnachten niet nodig zou moeten zijn.

Je topic heb ik naar 'in de trein' verplaatst om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Wil je mij een privebericht met de reisdata, het traject, NAW-gegevens, geboortedatum, je kaartnummer en je IBAN-nummer toesturen? Vervolgens kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Niki,

Allereerst welkom op het NS Serviceforum! Vervelend dat je al twee keer niet je eindbestemming hebt kunnen bereiken. NS regelt bij de laatste aansluiting vaak alternatief vervoer richting huis, waardoor overnachten niet nodig zou moeten zijn.

Je topic heb ik naar 'in de trein' verplaatst om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Wil je mij een privebericht met de reisdata, het traject, NAW-gegevens, geboortedatum, je kaartnummer en je IBAN-nummer toesturen? Vervolgens kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer