beantwoord

Extra overstappen?! HELP

• 24 februari 2017
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo mensen,
ik wil morgen van Eindhoven naar Gouda
dan MOET ik overstappen via Utrecht.
mijn neef gaat vanaf Eindhoven naar Rotterdam.
Ik wil met hem meereizen tot Breda en dan de trein pakken naar Utrecht en via Utrecht naar Gouda.

Is dit mogelijk, en kost dit evt extra?
icon

Beste antwoord door Thom 25 februari 2017, 00:03

Wat voor kaartje is dat precies? Eindhoven-Gouda? Dan mag u niet omreizen en moet u zich aan de route via Utrecht houden. Vis Breda of Rotterdam is dan niet toegestaan.

U zou dan een enkele reis Eindhoven-Breda plus Breda-Den Bosch extra moeten kopen. Het is tot Den Bosch omdat u met uw kaartje Eindhoven-Gouda langs Den Bosch komt. De omreis is in verhouding vrij prijzig.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In dat geval reist u om. U zou dan in Breda moeten uitchecken en weer uitchecken. U kunt ook meereizen naar Rotterdam, daar uitchecken en weer inchecken voor het laatste stukje naar Gouda. Als u dit binnen 35 minuten doet, behoudt u de langeafstandskorting en valt de meerprijs mee.
Ik heb GEEN OV ik heb gewoon een kaartje gekocht
Reputatie 7
Badge +4
Wat voor kaartje is dat precies? Eindhoven-Gouda? Dan mag u niet omreizen en moet u zich aan de route via Utrecht houden. Vis Breda of Rotterdam is dan niet toegestaan.

U zou dan een enkele reis Eindhoven-Breda plus Breda-Den Bosch extra moeten kopen. Het is tot Den Bosch omdat u met uw kaartje Eindhoven-Gouda langs Den Bosch komt. De omreis is in verhouding vrij prijzig.
Hallo veldhoventje en welkom op het forum!

Wat een reis ga je maken! Zoals @Thom terecht aangeeft, kun je niet omreizen met een e-ticket of kaartje met een bepaalde route. Mocht je een ander kaartje hebben, dan horen we het graag van je.

Reageer