beantwoord

Fiets in de trein

Hoi! Ik moet een fiets vervoeren van Rotterdam centraal naar Breda. Nou las ik al dat je met de intercity direct niet met de fiets mag. Maar er is ook een trien richting Eindhoven. Waar moet ik mijn fiets dan neerzetten? Ik heb nog nooit een trein gezien met speciale fietsvakken, iets waar de site wel over spreekt. Het is geen vouwfiets maar gewoon een normale fiets.

groeten,
roxxie
icon

Beste antwoord door Slidestops 22 augustus 2017, 20:21

In de trein Eindhoven - Den Haag mag hij inderdaad mee. Het fietsbalkon is aan het uiteinde van de trein
Bekijk origineel

11 reacties

De trein van Eindhoven naar Den Haag mogen idd fietsen mee. Er is 1 fietsbalkon. Deze is of helemaal vooraan of achteraan. Herkenbaar waar een stuurcabine zit achter een locomotief.
Reputatie 7
In de trein Eindhoven - Den Haag mag hij inderdaad mee. Het fietsbalkon is aan het uiteinde van de trein
..... Deze is of helemaal vooraan of achteraan. Herkenbaar waar een stuurcabine zit achter een locomotief.

Een stuurcabine achter een locomotief:? Ziet de machinist dan nog wat. 🆒
Reputatie 3
Loes doelt op het stuurrijtuig. De cabine die daar in zit is niet meer actief en er is een loc achter geplaatst.
..... Deze is of helemaal vooraan of achteraan. Herkenbaar waar een stuurcabine zit achter een locomotief.

Een stuurcabine achter een locomotief:? Ziet de machinist dan nog wat. 🆒

Rijden vanuit die ruimte gaat ook niet bepaald meer lukken 😛
Niet met al die stickers nee van Buiten Dienst ?
Ik heb nog wel een idee voor nuttig gebruik van die ruimte, iets met machinisten die vergeten te stoppen enzo :? Of een strafhok voor lastige HC's 😃 😃
Ik weet natuurlijk niet wanneer dit is, maar als het op 1 september of later is, dan mag de fiets ook in de Intercity Direct mee.
Ow, daarom dat ik daar bijna nooit te vinden ben Henk ?
Jajajajaja, het is goed met je 😉 Zal het zo eens controleren of er nog een verdwaalde machinist zit, tijd om in te pakken.
Ja, er zat een verdwaalde machinist. Die dacht al sinds een week dat hij aan de knopjes zat. Heb hem maar uit de droom geholpen en een goede kop Starbucks aangeboden om een beetje scherp te worden. Die met karamel, die schijnt lekker te zijn 😃 Hij vond het maar een vrouwensmaak 😞

Reageer