beantwoord

Fiets mee in juli

Hallo,

Ik wil morgen vanuit Nijmegen mijn fiets mee naar huis nemen met een fietsdagkaart van 6,10 euro. Ik heb echter tot half 4 een afspraak, wat betekent dat ik in de spits terug moet reizen naar Breda. Ik las net op jullie site er in dat juli en augustus geen spitstijden zijn, dus ik neem aan dat ik mijn fiets dan in de normale spitstijd zonder zorgen mee mag nemen?
Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door fransie43 5 juli 2017, 08:30

Dat is geen probleem in juli en augustus zijn fietsen ook toegestaan in de spits.
Bekijk origineel

6 reacties

Dat is geen probleem in juli en augustus zijn fietsen ook toegestaan in de spits.
Goedemorgen Nicolette236, welkom op het forum!

Ik zie dat je vraag al beantwoord is door fransie43, het is inderdaad zo dat je je fiets ook in de spits mee mag nemen in juli en augustus. Dat er geen spitstijden zouden zijn klopt niet helemaal, maar dat speelt verder niet mee bij je vraag.
Reputatie 7
Het wil natuurlijk niet zeggen dat je dan 100% garantie hebt dat je altijd mee kan met de fiets in de trein. Mocht het in de trein zodanig druk zijn dat er geen plek meer is dan kan de conducteur beslissen dat je niet meer mee mag en dan zou je op de volgende trein moeten wachten.
Bedankt voor de reacties allen!
Reputatie 7
Bedankt voor de reacties allen!

Graag gedaan. 🙂
Bedankt voor de reacties allen!Graag gedaan!!

Reageer