beantwoord

Fiets mee om Ajax-huldiging te vermijden

Beste NS,

jullie geven aan om morgen tijdens Ajax huldiging te spits proberen te vermijden rondom Amsterdam centraal. Ik zou dat graag willen doen, maar dan heb ik wel een alternatief nodig om einde middag van mijn werk thuis te komen in Amsterdam. Ik zou met de fiets terug kunnen, maar dan moet ik die morgenochtend in de spits meenemen. Zouden jullie daar nu een uitzondering voor kunnen maken ivm ajaxhuldiging? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door iMark 15 mei 2019, 16:22

Dat zit er niet in. Het is niet voor niets dat er geen fietsen mogen worden meegenomen in de spits. Misschien van iemand een vouwfiets lenen? Die mogen wel in de spits mee.

Of in Amsterdam een OV-fiets huren.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dat zit er niet in. Het is niet voor niets dat er geen fietsen mogen worden meegenomen in de spits. Misschien van iemand een vouwfiets lenen? Die mogen wel in de spits mee.

Of in Amsterdam een OV-fiets huren.
Hi Pebuijs. Welkom bij de Community!

Ik zal me moeten aansluiten bij de reactie van iMark. Op het meenemen van de fiets in de trein zal morgen geen uitzondering worden gemaakt. We vragen Ajax fans/supporters pas na de avondspits terug te reizen en ook dan rekening te houden met grote drukte. We zetten langere treinen in, maar misschien moet je toch nog een trein voorbij laten gaan.

Reageer