beantwoord

Fiets meenemen in de trein

• 8 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Hoe kan ik inchecken met mijn fiets. Ik laad het reisproduct op mijn ov chip, dan staat alleen het product erop, ik kan niet met mijn fiets door het poortje, om te betalen, moet ik een apart kaartje kopen?? Vast dank voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door Momo 8 augustus 2019, 13:43

U kunt bij de automaat een fietskaartje kopen, dan kan op een eenmalige chipkaart of het fietskaartje laden op uw OV-chipkaart, ook is het mogelijk een e-ticket hiervoor aan te schaffen.
Inchecken doet u alleen met uw OV-chipkaart voor u zelf, met het fietskaartje kunt u niet inchecken, dit dient u alleen te laten zien bij een eventuele controle.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
U kunt bij de automaat een fietskaartje kopen, dan kan op een eenmalige chipkaart of het fietskaartje laden op uw OV-chipkaart, ook is het mogelijk een e-ticket hiervoor aan te schaffen.
Inchecken doet u alleen met uw OV-chipkaart voor u zelf, met het fietskaartje kunt u niet inchecken, dit dient u alleen te laten zien bij een eventuele controle.
Badge +3
Uitgebreide informatie over het meenemen van een fiets in de trein is te vinden op de pagina https://www.ns.nl/reisinformatie/fiets-in-de-trein.html
De Fietskaart Dal kost €6,90, ongeacht de afstand die gereisd wordt.

Reageer