beantwoord

Fiets op trein in augustus?

• 5 juni 2020
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

Hallo. Wij willen eind juli/augustus op fietsvakantie. Op de terugweg (7 augustus) willen we met de fiets in de trein terug. Is dat tegen die tijd weer toegestaan? Alvast bedankt voor de reactie. 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 juni 2020, 14:10

Goedemiddag Rob Burg en welkom bij de NS Community!

Het is op dit moment nog niet bekend wanneer fietsen weer toegestaan zijn in de trein. Het is echter verstandig om er inderdaad van uit te gaan dat dit niet zal kunnen voor in ieder geval 1 september.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Reken er maar op dat er zeker tot 1 september 2020 geen fietsen mogen worden meegenomen in de trein. Dat geldt ook voor treinreizen van/naar het buitenland.

Het is op dit moment nog niet bekend wanneer fietsen weer toegestaan zijn in de trein. Het is echter verstandig om er inderdaad van uit te gaan dat dit niet zal kunnen voor in ieder geval 1 september.

Reputatie 7
Badge +3

NS International zegt op de website dat er in ieder geval tot 1 september geen fietsen mogen worden meegenomen in hun treinen, ook niet op binnenlandse trajecten.

Ik kan me niet voorstellen dat NS International zal afwijken van de rest van NS.

Ah dat heb ik even gemist. Voor binnenlandse treinen is er bij mijn weten nog geheel geen datum gecommuniceerd.

@Stijn NS Voor binnenland is er idd nog geen datum gecommuniceerd en houden we voor het gemak momenteel de datum maar aan van NS Internationaal.

Okee, bedankt!

Reageer