Fijne dag toegewenst, aan NS zal het niet liggen

  • 7 februari 2019
  • 0 reacties
  • 82 Bekeken

De wc’s ruik je op meters afstand en is standaard voorzien van een slechte grafity en een bordje defect. Een telefoon kan in de meeste wagons nog steeds niet opladen worden en op het station wordt je zadel gejat. De trein komt rustig 5 minuten later. Een van de weinige die op tijd vertrekt is de laatste van de dag, waarschijnlijk vanaf een iets verder gelegen perron.

Staan in de trein kan je al oefenen op dat tochtige station want daar zijn de bankjes wegbezuinigd. Te De roltrap kan best een keer stilstaan. Stilte coupe’s werken niet. Met een Big Mac in de trein, verpakking daar achterlaten, eventueel zo’n opgedroogde kauwgumvlek op de laatst beschikbare stoel. Niemand kijkt daar nog van op. Het wordt ook niet schoongemaakt. Een koffer kan nauwelijks mee en last minute met het vliegtuig is goedkoper.

Kapotte bovenleiding, wisselstoring en een trage goederentrein, wie kent het niet.

Een fout bij inchecken ligt nooit aan de apparatuur, waardoor je onhsndigheid wordt aangemeten. Die uiterst vriendelijke dame van de klantenservice is de laatste die er iets aan kan doen. De verantwoordelijke zal je bericht nooit ontvangen.

Geschreven in 2019. Het gaat al jaren zo. Zou het ooit beter worden?

0 reacties

Geen reactie

Reageer